upload :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

upload :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 13:49

Kun je niet iets verzinnen dat de uploads het blijven doen ofzo?

Ik heb nu 2x alles upgeload en nu doen ze het wéér niet Boos! Huilen
Ook vind ik het erg vervelend dat je niets meer kunt wijzigen Frusty Zo worden topics erg onduidelijk!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:50

Als je op ITP iets wilt wijzigen in een topic en het uur is voorbij kun je mij als mod van ITP altijd een pb sturen met daarin de gewijzigde linken.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:52

Daar kan ik wel wat op verzinnen, zoiets is er zelfs al.. Probleem is dat het _erg_ veel geld gaat kosten als alle Bokkers kunnen uploaden op Bokt.nl Scheve mond

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 13:57

BartVB schreef:
Daar kan ik wel wat op verzinnen, zoiets is er zelfs al.. Probleem is dat het _erg_ veel geld gaat kosten als alle Bokkers kunnen uploaden op Bokt.nl Scheve mond

Kun je dan niet zeggen dat bijvb de foto's die upgeload zijn via bokt.nl 2 weken blijven staan ofzo? Das genoeg tijd voor iedereen om ze te zien. Voor foto's in je profiel moet je dan via een andere upload doen...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:59

Fotos die nu via Bokt geupload worden (dat kunnen nu dus alleen de mods en de mensen die kunnen uploaden door de veiling) die blijven staan tot de user ze zelf verwijderd.

Het voor iedereen beschikbaar maken en dan na 2 weken verwijderen helpt niets wbt de kosten. De kosten zitten hem namelijk in bandbreedte en niet in harddisk ruimte. volgensmij hebben we op het moment nog zo'n 100GB vrij op de Bokt server, dat is dus het probleem niet. Wat wel een probleem is, is het feit dat de geuploade fotos erg vaak bekeken worden en dan dus via de verbinding van Bokt naar het Internet moeten. Dat kost een behoorlijke hoop geld...

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:23

Maar de meeste uploadsites (bij mij dan)
zoals gofoto heb ik echt nog nooit kruisjes gehad ofzo Verward
mischien moet je die eens proberen Knipoog