[LN] Links

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thuru

[LN] Links

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 20:58

Beste Moderators/Admins,

Ten eerste wil ik melden dat bij de forumcatagorie [LN] Links geen knopje is maak onderwerp. Tevens is het knopje reply verdwenen. Het zou prettig zijn als dat weer werkt. Kwam er net achter dat het ook bij andere forumonderdelen is.

Reden dat ik me aangemeld heb op dit forum is dat ik een fraai en heel complex management game op internet heb gevonden. Aangezien ik wel houd van games waar een uitdaging aan zit heb ik me daar ook geregistreerd en inmiddels speel ik dat spel nu net twee weken. Dit spel draait om het beheren van je paarden stable en het racen ervan. Dit spel is engelstalig.

Omdat ik (los van dat het knopje maak onderwerp weg is) graag dingen share dacht ik dat ook hier te posten. Zelf heb ik overigens totaal niets met paarden. Het artikel wat ik op het FOK-Alliantie (onder subforum kroeg, overigens niet te verwarren met de nieuwssite) heb geschreven bevat ook meer dan 2000 tekens en is dus behoorlijk uitgebreid. Als reactie erop kreeg ik het advies om dat artikel (die ik dan iets zal aanpassen) op dit forum te plaatsen.

Hierbij wil ik ook graag daarbij toestemming vragen dit als thread zijnde te posten op [LN] Links. Zodat indien men wil ook erop kan reageren en het in ieder geval onder de aandacht komt.

Het spel zelf is gratis en bevat geen referentie link. Op de bewuste site is ook geen reclame of advertisements te vinden.

Eerlijkheidshalve wil ik wel zeggen dat ik het spel bespreek als zijnde management game en niet als paardenspel zijnde.

Alvast bij voorbaad hartelijk dank.
Laatst bijgewerkt door Thuru op 06-04-09 21:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:00

Hoi, als het goed is werkt alles gewoon, maar om te mogen posten en onderwerpen te mogen openen moet je ten minste 25 nuttige paardenposts hebben :) Daarna kun je op een link klikken die te vinden is onder Help (rechtsboven). Dan pas mag je onder de andere forumdelen posten en topics openen :)

Edit: link naar de Help, hier vind je alle verdere info:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... _posten.3F
Laatst bijgewerkt door Mars op 06-04-09 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:01

Jouw reden om hier te posten is precies de reden waarom er geen reply- en new topic-knopje te vinden is op die fora.
Je moet minimaal 25 nuttige posts hebben geplaatst bij de paardenfora, voor je bij de andere fora mag plaatsen. ;)

Prrrr

Re: [LN] Links

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:03

Slotje voor overleg :)