Beste mods, is het toegestaan om op EA onjuiste informatie plaatsen over de zaken die je aanbiedt? (Mag iemand bijvoorbeeld een zadelmarktzadel aanbieden als Stubben? Of een paard aanbieden met vervalste papieren?) Is het toegestaan om mensen doelbewust te misleiden? En als er duidelijk sprake is van iemand die zaken aanbiedt die niet kloppen, wat is dan de beste manier om actie te ondernemen?
Dit soort dingen zijn IRL al niet toegestaan, dus het lijkt me dat dit ook op bokt niet mag. Als je zoiets tegen komt zou ik gewoon een mod van EA een pbtje sturen met je vermoedens, zodat die het verder op kan pakken met het team. Ik vind dit zelf vrij ernstige zaken, eigenlijk is het gewoon oplichting en het lijkt me dat het team hier wel iets mee doet.
Anoniem
Geplaatst: 05-04-09 20:06
Overduidelijke / misleidende zaken zijn idd niet toegestaan bij mijn weten.
Bijvoorbeeld het product zo fotograferen dat het lijkt alsof het totaal geen beschadigingen heeft, en voor die prijs aanbieden en verkopen. Als dan de koper bij ontvangst merkt dat het wel onder de krassen zit, dan werd daar ook actie op ondernomen.
Dus als iemand een ZM-zadel voor Stubben aanbiedt, en dat is te zien (bijv. door het logo) dan kun je daarop TEM'en met uitleg en alles.
Mijn handen jeuken wel eens inderdaad als er weer eens een merkloos zadel word aangeboden als zijnde een merkzadel...
Of mensen prijzen het zadel om de kwaliteit... sja ik neem aan dat de meeste mensen toch wel kunnen zien of het een kwaliteitszadel is of niet. Kun je dit niet zien dan neem ik aan dat je zo verstandig bent om een kenner je te laten helpen?
En ik zou nogmaals willen vragen of er iemand is van het team die hier een duidelijk antwoord op kan geven? Ik vind het erg jammer dat er de laatste tijd zo moeilijk contact te maken is, of het nu pb, tem of via een topic is, er komt gewoon heel vaak geen reactie op vragen.
Karl66
Geplaatst: 08-04-09 23:37
Misleiding is niet toegestaan en als je zoiets tegenkomt, dan kan je daar op TeMmen, zodat er naar gekeken gaat worden.