Ik kan niet scrollen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Ik kan niet scrollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 17:38

Met de gewone scrollbalk kan ik wel scrollen, maar als ik bijvoorbeeld bij zoeken wil scrollen, kan dit niet.
Dit heb ik ook bij andere sites.
Wie kan mij helpen?

Anoniem

Re: Ik kan niet scrollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:51

Vreemd, misschien eens een andere muis proberen? :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:04

Lijkt me iets wat aan jouw eigen pc/muis/laptop ligt, ik heb hier zelf geen last van op bokt of andere sites. Ik weet niet wat voor muis je gebruikt? Als je een 'ouderwetse' met een balletje hebt moet je hem misschien even schoonmaken :)

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 19:14

Ik kan wel gewoon scrollen dus aan de muis ligt het niet (is één met zo'n lampje, geen balletje).
Ik kan alleen niet scrollen wanneer er een extra scrollbalkje komt, bijvoorbeeld dus wanneer ik wil zoeken op bokt.
Lijkt mij dat het aan de instellingen op m'n pc ligt, maar ik weet niet welke.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:24

Helpt het als je eerst met je muis ergens in de pagina klikt, buiten een zoekvakje? Ik denk namelijk dat je browser probeert om het zoekvakje te scrollen, en dat gaat niet. Door de focus van het zoekvakje af te halen door ergens anders in de pagina te klikken (je kunt dan ook niet meer typen tot je weer in het vakje klikt) kun je dan de hele pagina scrollen. Werkt dat wel?

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 19:53

Shadow0 schreef:
Helpt het als je eerst met je muis ergens in de pagina klikt, buiten een zoekvakje? Ik denk namelijk dat je browser probeert om het zoekvakje te scrollen, en dat gaat niet. Door de focus van het zoekvakje af te halen door ergens anders in de pagina te klikken (je kunt dan ook niet meer typen tot je weer in het vakje klikt) kun je dan de hele pagina scrollen. Werkt dat wel?

Als ik zeg maar ín het zoekvakje klik op een woord, dan kan ik wel scrollen.
Maar als ik dan op een andere site ben en ik moet scrollen in een scrollvakje, dan zie ik gewoon de helft van de pagina en kan ik niet verder.