Permanent geband

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BOKT__

Permanent geband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 17:10

Hallo,
Ik heb een vraag aan jullie.
Saskiakefie is mijn huidige account, maar daarop werd ik geband omdat ik 2 keer vroeg: verder nog iemand? :)
in een topic en dat was ook nog in 2 verschillende maanden. Maar ik had dus een schaduwaccount aangemaakt, en ik weet dat mag niet, maar heb hele normale reacties geplaatst. Dit heeft bokt ondervonden en nu ben ik op saskiakefie permanent geband.
Wat vinden jullie hiervan?
(en ik houd niks achter :) )

Anoniem

Re: Permanent geband

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:12

Waarom een schaduwaccount maken als je weet dat het niet mag, én als je bovendien normale reacties ermee plaatst?!

BOKT__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 17:14

Nueve schreef:
Waarom een schaduwaccount maken als je weet dat het niet mag, én als je bovendien normale reacties ermee plaatst?!

dat snap ik niet helemaal.

Omdat ik het niet eens was met m'n ban

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:14

Heel eerlijk vind ik het belachelijk ;)
Sowiezo bokt vind ik steeds strenger worden.
Tja ik heb ook 2 x in een maand mijn topic omhoog geschopt ;)
Maar daarvoor ben ik ook niet geband..

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:15

Tja dat is 1 klein dingetje, maar je zult verder wel veel OW's hebben gehad.
Anders denk ik niet dat je opeens permanent geband word.

xxxdonja

Wat apart :?
Ik snap dat het niet erg gewaardeerd wordt bij de bokkers als je zegt 'verder nog iemand' (bijv in een itp topic voor reacties) maar een ban??? :? En dan nog permanent?? :S
Ik zou ff een mod ofzo een pbtje sturen?

Anoniem

Met een topic aanmaken onder een SA kom je sowieso nergens. Je kunt beter een andere bokker vragen het aan het team te vragen hoe het zit, of een mailtje sturen ofzo....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:16

bovendien krijg je nooit een ban voor alleen maar 1 keer een topic omhoog schoppen, maar heb je al tenminste 1 andere OW gehad, en die was om een heel andere reden, heb ik net gezien. (Even opgezocht en zo te zien was het al je 5e OW, waarvan er twee verlopen waren). Beetje schijnheilig dus, en een SA aanmaken terwijl je weet dat het niet mag is gewoon dom, ook al ben je het er niet mee eens. Was dan naar de mids gestapt.

marlies85

Re: Permanent geband

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:16

Zo te zien had TS al 4 OW's te pakken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:17

je was 1 week gebant, en nu 1 maand, omdat je een schaduwaccount hebt aangemaakt.

je bent niet permanent geband hoor :? (staat tenminste op de lijst op fz)
Laatst bijgewerkt door Emori op 31-03-09 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:17

Ik zie geen permanente ban anders?

Citaat:
| saskiakefie| 31-03-09 | 4 | 1 maand | Aanmaken en gebruiken schaduwaccount tijdens ban |

Voorgaande OW's: wijze van reageren, wijze van discussiëren, omhoogschoppen topics, wijze van reageren... etc etc. Tis niet dat die maandban (dus geen permanente ban als ik af ga op de banlijst) zomaar uit de lucht komt vallen ofzo :=

Lijkt me dat je het er zelf wel een beetje naar gemaakt hebt. Als je het niet eens bent met je ban, kun je bovendien een mail sturen aan de bezwaarcommussie en is het niet handig om een schaduwaccount aan te maken als je wéét dat je daarvoor gebanned wordt.

BOKT__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 17:18

Ik open dit topic uit bedoeling dat àls het een midverstand is, zij eerst eens wat zorgvuldiger moeten doen. Alicia: Ja dat klopt, ik heb wel vaker ow's gehad, maar niet allemaal tegelijk ofzo. Het is wel verdeeld over zo'n 2 jaar.

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:18

Nouks schreef:
Ik zie geen permanente ban anders?

Citaat:
| saskiakefie| 31-03-09 | 4 | 1 maand | Aanmaken en gebruiken schaduwaccount tijdens ban |

Voorgaande OW's: wijze van reageren, wijze van discussiëren, omhoogschoppen topics, wijze van reageren... etc etc. Tis niet dat die maandban (dus geen permanente ban als ik af ga op de banlijst) zomaar uit de lucht komt vallen ofzo :=

Lijkt me dat je het er zelf wel een beetje naar gemaakt hebt. Als je het niet eens bent met je ban, kun je bovendien een mail sturen aan de bezwaarcommussie en is het niet handig om een schaduwaccount aan te maken als je wéét dat je daarvoor gebanned wordt.

Dan zou de straf nu wel zwaarder worden, aangezien SA's aanmaken niet toegestaan is.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:18

Lijkt me vrij duidelijk waarom hier een slotje op komt.