bokt naam veranderen, oude topics nog te vinden op google?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meintje

bokt naam veranderen, oude topics nog te vinden op google?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 19:30

hoi hoi,

ik kom er net achter dat als ik mijn boktnaam+bokt in google invoert ik dan een deel van mijn toppics terug kan vinden.
als ik mijn boktnaam zou veranderen zijn die toppics dan nog terug te vinden met mijn oude boktnaam of veranderd die dan ook?

opzich vind ik het geen probleem dat die te vinden zijn, maar dat betekend wel dat ik voortaan wat voorzichtiger ben met het openen van een toppic.

als ik alleen mijn boktnaam (voornaam) invoer geeft hij ze iig niet op de eerste pagina weer, dus als iemand niet weet dat ik op bokt zit is dit 'probleem' er niet.

klink misschien niet zo logisch deze vraag maar ik heb hier de laatste tijd een aantal vragen gesteld waaruit een oplettende lezer kan opmaken wat ik de komende maanden wil gaan doen en dat hoeven ze op mijn werk nog niet te weten en ik zou het l*llig vinden als en collega er op deze manier achter zou komen.

en ja, dit toppic kunnen ze natuurlijk ook vinden maar ja, t kwaad is nu toch al geschied als iemand mee leest :+

Authentic

Re: bokt naam veranderen, oude topics nog te vinden op google?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:32

Als iemand je heeft gequote dan is ook dat via google uit te vinden. Quotes veranderen niet mee met een naamsverandering, wat google betreft heeft je boktnaam veranderen niet veel nut. :)

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 19:37

mmm dan is t lastig want de eerste of tweede hit was idd een quote... en t is maar voor een paar maandjes. nog 3 en dan mag t nieuws ook op t werk werledkundig gemaakt worden.
dus wat dat betreft is het ook zonde, vind mijn naam verder namelijk prima zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:06

Je zou eventueel wel een mod een pb kunnen sturen met duidelijke uitleg en onderbouwing waarom je bijv. iets wilt laten aanpassen en de reden erbij. Afhankelijk daarvan is er wel eens wat mogelijk :) Maar dan zou het wel om enkele posts gaan, niet om pagina's lang... Je bent namelijk wel zelf verantwoordelijk voor wat je op Bokt hebt geplaatst, en de stelregel is : zet niet op internet, wat je niet op de voorpagina van de lokale krant zou willen hebben...

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:07

Maya schreef:
Je zou eventueel wel een mod een pb kunnen sturen met duidelijke uitleg en onderbouwing waarom je bijv. iets wilt laten aanpassen en de reden erbij. Afhankelijk daarvan is er wel eens wat mogelijk :) Maar dan zou het wel om enkele posts gaan, niet om pagina's lang... Je bent namelijk wel zelf verantwoordelijk voor wat je op Bokt hebt geplaatst, en de stelregel is : zet niet op internet, wat je niet op de voorpagina van de lokale krant zou willen hebben...

En je daarnaast altijd bedenken dat je geen dingen op Bokt moet zetten, die je ook niet op de voorkant van je krant zou willen hebben... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:14

Ik denk dat er meer terug te halen is via google dan jezelf denkt. het is en blijft internet natuurlijk, altijd opletten wat je erop zet ;)
ik ken een bokker die ook eens haar boktnaam had veranderd en wilde absoluut niet zeggen wat haar vorige naam was, omdat ze nogal rare dingen op bokt had gezet ofzo, weet nie meer precies, en per toeval kwam ik er ook achter wie dat dus geweest was en zo alle *rare* berichten naar voren kwamen :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:40

Het blijft gewoon opletten wat je op internet plaatst, ik denk dat veel bokkers zich onterecht 'veilig' voelen in, bijvoorbeeld, hun HK topic. Dit terwijl in werkelijkheid bijna al je berichten wel terug te halen zijn via google ed als iemand dit echt zou willen. :)

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 07:22

ja, ik zet in princpe niks raars op bokt, niets wat ik niet ook in het echt zou zeggen of doen. t viel me alleen op gister en ik had ineens iets van oeps, das niet zo handig....

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:25

Het is en blijft natuurlijk ook een openbaar forum...
Ik snap zo wie zo niet dat sommige mensen bepaalde onderwerpen uitgebreid op bokt willen bespreken! Je kunt wel meer terug vinden via google!