Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Wat stel je zelf voor in dit geval [***]?
BartVB schreef:Snap ik, maar als Bokt een fatsoenlijke upload heeft hoeven mensen niet uit te wijken naar vage upload sites waar de kwaliteit wel gehalveerd wordt.
Menino schreef:maarja, mss een domme opmerking..
Maar waarom zou je je er aan ergeren? Het is een beetje stom als mensen het als dekmantel gaan gebruiken,
Maar die mensen willen kennelijk geen kritiek, dus daar zou ik persoonlijk uberhaupt niet op reageren.. Is ook niet mijn probleem
Mas schreef:Menino schreef:maarja, mss een domme opmerking..
Maar waarom zou je je er aan ergeren? Het is een beetje stom als mensen het als dekmantel gaan gebruiken,
Maar die mensen willen kennelijk geen kritiek, dus daar zou ik persoonlijk uberhaupt niet op reageren.. Is ook niet mijn probleem
Maar dat is wel erg jammer, aangezien FZ juist het forum is waar je opbouwende kritiek op je werk kunt krijgen om je zo te verbeteren. Met een opmerking als 'kwaliteit is door uploaden achteruit gegaan' diskwalificeer je al een groot deel van de kritiek, want die kun je allemaal op dat excuus gooien en dat is natuurlijk jammer.
Niet in de laatste plaats voor de TS in kwestie, want die mist een kans om een heleboel bij te leren.
gabyfedde schreef:Ben het met je eens.
Het is gewoon een slecht excuus. Een foto mislukt echt niet door het uploaden.
Nouks schreef:"De kwaliteit is achteruit gegaan door Mijnalbum", "De kwaliteit is achteruit gegaan door Hyves", gebruik dan een andere dienst, maar dat doen ze dan (uit luiheid?) ook niet.
StableEnable schreef:Waar je je al druk over kunt maken........
ergeren is geloof ik iets waar mensen heel goed in kunnen worden.
Menino schreef:Maar waarom zou je die discussie uberhaupt nog voeren