Postvak Uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Postvak Uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 17:36

Mijn uitgaande berichten blijven staan in "Post uit" vak en lijken niet verzonden te worden. Als ik ze vervolgens daar aanpas, worden ze soms wel verzonden. Het is voor mij niet duidelijk hoelang het gewoonlijk behoort te duren dat ze "weg" zijn. Op <F5> drukken helpt niet.
Ik neem aan dat ze niet verzonden zijn als ze in POST uit blijven staan. Wat kan ik hieraan doen, of is dit een algemeen probleem van Bokt op dit moment misschien

Anoniem

Re: Postvak Uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:37

Pas als de ontvanger ze gelezen (of in diens inbox is geweest) heeft gaan ze van Postvak Uit naar Verzonden.

Iriscope

Volgens mij staat een bericht in postvak UIT zolang hij nog niet is gelezen door degene waar ie aan verzonden is. Misschien is hij/zij gewoon niet online geweest?

Katja

Ze verplaatsen naar verzonden berichten als degene naar wie je ze verstuurt hebt ze binnenhaalt.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 17:39

Kijk dat wist ik dus niet, dus ik zat me al zorgen te maken of het allemaal wel overkwam bij degene waar ik ze aan stuurde. En dacht "ze denken vast dat ik geen antwoord geef!". Bedankt voor de duidelijke reacties!