Ik denk dat iedereen het verhaal van Pagella wel kent. Ze is (waarschijnlijk) geboren met een scheef hoofd. Inmiddels heeft ze er mee leren leven, maar is het eigenlijk beter om haar te laten opereren. Alleen kost die operatie gigantisch veel. Vanavond komt er op hart van Nederland een uitzending over Pagella. Maar nu leek het mij leuk om ook iets namens bokt te doen, om toch een beetje ons medenleven te betuigen. Pagella heeft mijn hart inmiddels al gestolen. wat vinden jullie er van?
Ik snap het sowieso niet, ze heeft er toch weinig last van? Dan kan je er imo beter niks aan doen?
Anoniem
Geplaatst: 18-03-09 19:43
Ik begrijp dat ze juist in Hart van Nederland komt om op die manier geld in te zamelen? Dan denk ik dat het handiger is gewoon mee te doen aan die actie. Op Bokt zijn inzamelingsacties namelijk niet toegestaan...
En volgens mij staat het bij de eigenaresse niet eens hoog in het verlanglijstje om Pagella te laten opereren. Pagella is gelukkig zoals ze nu is, en doet het vrij goed.
nou, volgens het VP bericht is de eigenaar nu 100% gedraaid..... sinds er een kans is dat anderen gaan betalen.....
Mars
Geplaatst: 18-03-09 21:42
Dit mag idd niet op bokt, er zijn al andere topics met goede doelen gesloten in het verleden, het zou niet eerlijk zijn om deze dan wel toe te staan. Beter doen de mensen dan via SBS mee als ze toch iets willen bijdragen.
Karl66
Geplaatst: 18-03-09 22:36
Omdat inzamelingsacties niet de bedoeling zijn, hier een slotje.