Stoppen van moderators, komen er nieuwe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Stoppen van moderators, komen er nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 17:22

Vorig jaar werd er gevraagd of er mensen geinteresseerd waren in het modschap. Nu zijn er sinds 1 januari 2009 al 5 moderators gestopt. Komt er binnenkort weer zo'n topic, nu er zoveel moderators hun kleur hebben neergelegd?

[FZ] [Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Mars

Re: Stoppen van moderators, komen er nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:29

Ik denkk het niet, uit het oude topic werden, volgens mij, de sollicitaties van bokkers opgeslagen om hieruit later eventueel nieuwe mods te kiezen mocht dit weer nodig zijn. :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:30

volgens mij waren er bij het vorige topic zoveel aanmeldingen dat ze denk ik die nu eerst gaan benaderen :)
(ik heb me daar toen ook voor aangemeld :) )

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 17:33

Ik heb toen ook gepost in dat topic, maar dit is me ontgaan.

Mars

Re: Stoppen van moderators, komen er nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:39

Eline schreef:
Op het moment dat er geen plek voor je is, kan het zijn dat we je over een aantal maanden alsnog vragen. Je ontvangt dus geen afwijzings-bericht als we je niet als moderator vragen. Als je nog vragen over de gang van zaken hebt, dan kun je mij een pb sturen.

Dit zegt Eline in het topic uit de OP, ik denk dat er dus idd gekeken wordt welke mensen zich toen hebben aangemeld als mod. Ik heb begrepen dat ze een behoorlijke berg potentiele mods hebben om uit te kiezen :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:55

Ja dat bereep ik toen ook :) ik had me later alsnog via een mod aangemeld, en die vertelde mij indd dat ze het op de grote hoop gooiden voor het geval er andere mods zouden stoppen en dat ze dan uit die grote hoop nieuwe mods konden kiezen :)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:24

Er zijn inderdaad nog genoeg potentiële mods waar uit gekozen kan worden, en soms worden ook mensen benaderd die zich niet opgegeven hebben, zo ben ik toen ook mod geworden :) Als er echt een tekort komt, dan wordt er wel weer een topic geopend ;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:31

Er hebben zich heel veel mensen toenertijd opgegeven, dus we kunnen gelukkig nog wel een poosje vooruit.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:16

Karl66 schreef:
Er hebben zich heel veel mensen toenertijd opgegeven, dus we kunnen gelukkig nog wel een poosje vooruit.

Maar mocht je graag willen solliciteren ;) dan kun je altijd een moderator een pbtje sturen. Ook die pbtjes worden achter de schermen meegenomen wanneer we nieuwe moderators uitkiezen.