"Stipjes" verdwijnen uit Eigen Berichten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alvaron

"Stipjes" verdwijnen uit Eigen Berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 14:11

Bokt heeft nu zo'n mooi systeem dat je een bericht een stipje kan geven zonder een reactie te plaatsen. Maar ik heb nu al een aantal keer gemerkt dat die stipjes spontaan weer verdwijnen en ik zo'n gemarkeerd topic dus niet meer in m'n Eigen Berichten kan terugvinden. Hoe kan dat nou?

Het gaat hier overigens niet om topics die naar de mesthoop verdwenen zijn of zo, gewoon actieve topics waar niks raars in gebeurd. Dit is zo'n voorbeeld. Had er een stipje bij geplaatst omdat ik het even wilde volgen, en die is spontaan weer verdwenen...

BartVB
Eigenaar

Re: "Stipjes" verdwijnen uit Eigen Berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:58

Al een paar keer eerder dit gehoord maar toen niets kunnen vinden. Nu eens wat verder gezocht op het topic dat je nu als voorbeeld geeft en ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Laat het aub weten als je dit probleem nog eens hebt na vandaag.

Bedankt voor de melding iig!

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 16:03

OK, ik hou het in de gaten!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:33

Ik heb dit inderdaad ook al een paar keer gehad,
ik zal ook eens opletten of ze nu nog verdwijnen :)

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:36

Ik heb dat ook altijd! Tot nu toe nog nooit een topic in mn eigen berichten kunnen plaatsen. Kan ik daar zelf nog wat aan doen of is het iets voor achter de schermen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:37

Ik heb dit ook wel eens gehad bij een specifiek topic. Het is me één keer echt bewust opgevallen en die keer was dat kort nadat er door een mod stipjes-reacties waren verwijdert.
Ondertussen staat hij wederom niet meer in mijn eigen berichten, maar ik moet eerlijk bekennen dat het ook goed mogelijk is dat ik hem nu zelf verwijdert heb.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:41

Ik heb het ook, dan wil ik bepaalde topics verwijderen en dan zijn er telkens een paar bepaalde topics die ik maar niet wegkrijg? :?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:47

Ik heb het ook soms, maar alleen met topics waarbij ik zelf een stipje heb gezet, dus waar ik nooit in heb gereageerd. Ik weet helaas niet meer welke, als het weer gebeurt zal ik het hier melden!