Nieuwe Feature: Overzicht VvdD

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:39

Ik kan ook niks vinden hoor Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:19

Vind het idd niet zo succesvol als het alleen om VvdD gaat, er zijn mensen die posten en er veel en er zijn er die posten er niets, dus dan komt dat netlog principe nog niet helemaal tot zijn recht. Echter wel cool om zoiets idd te doen zodat je iemands berichten in een profiel kan zien of opzoeken.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41663
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 01:17

Het is idd weer weg.
Misschien komt het terug in een andere vorm (bv alleen de laatste 5 topics). Idee was dus dat je op die manier redelijk snel ziet wat mensen meegemaakt hebben. Mensen die geinteresseerd zijn in hoe het met je gaat kunnen op die manier in 1x je profiel lezen en zien wat je de afgelopen weken mee hebt gemaakt.

Als je VvdD niet gebruikt zie je idd niets, lijkt me logisch. De laatste x topics laten zien is ook niet echt handig want dan krijg je ook topics als 'hoe plaats in een avatar' en 'weet er iemand een restaurant in Amsterdam', lijkt me minder relevant Haha!

Maar goed, als jullie het niets vinden dan komt het er niet. Fine with me, ik heb in 2 jaar tijd 1 topic op VvdD ofzo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 02:06

Misschien is het een idee om de mogelijkheid te maken dat je zelf een link kunt plaatsen in je profiel naar je favoriete/meest interessante/leukste/schattigste/enzovoort topic??? Dat je dus je eigen dagboekje samenstelt?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 08:09

Ja,maar kun je nu ook al doen.

Dennis

Berichten: 31484
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 10:53

Ik heb het even gemist maar het lijkt me iets wat overbodig is. En waar(bijna) niemand gebruik van gaat maken. Als je echt graag zo iets wilt kan je ook even zoeken toch?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 16:12

Ach, ik vind het geen geweldig idee.. maar we kunnen het toch een weekje ofzo op de proef doen.. en dan kijken of het veel mensen trekt..

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:30

Volgens mij heb ik daar nog nooti wat geplaatst Haha! zal bij mij dus niets komen te staan.
Hoezo bij verslag van de dag? Als het echte boeinde belangrijke onfo is zet diegene het zelf wel in zijn profiel.

Shiloh

Berichten: 19792
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:05

Is het een idee om over het algemeen op heel bokt zeg maar bij het plaatsen van je berichten een vinkje te hebben zitten, waarbij je zeg maar kunt zeggen, van dit bericht vind ik het leuk als iedereen het kan zien, en snel kan vinden en zo...

En dat op die manier iedereen ongeveer 20 berichten in een profiel kunnen hebben staan.

Maar dan bijvoorbeeld wel dat als je er 1 wil opslaan, maar je hebt er 20 staan dat je dan zelf mag kiezen welke je vervangt....

Of zoiets dergelijks, ik vind het wel een heel leuk idee idd...