kan geen Pb's beantwoorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kan geen Pb's beantwoorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:14

Beetje vreemd maar ik kan mijn pb's niet meer beantwoorden, als ik een bericht probeer te versturen dan staat er: je kan niet zo snel achter elkaar reageren. Maar de berichten die ik wilde beantwoorden zijn van gisteravond. Onder aan je eigen getypte pb staat toch altijd de geschiedenis van vorige pb's? Daarbij staat nu ook: onbekende map IPV postvak uit of verzonden ed.

iemand een idee hoe dit komt?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: kan geen Pb's beantwoorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:17

Het zijn de o's....

Nee werkelijk geen idee? Klik je niet dubbel, dan word je bericht verzonden, maar krijg je wel te zien dat het niet zo snel kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:18

nee ik klikte 1 keer. Toen deed hij het al niet.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:20

Oké, nou dan kan ik je niet helpen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:35

breezy302 schreef:
je kan niet zo snel achter elkaar reageren.

Dat gaat er gewoon over hoe snel jij achter elkaar kunt posten. Als je te snel na het plaatsen of versturen van een bericht direct weer een bericht wil versturen, krijg je die melding. Heeft niets te maken met hoe oud het bericht is waar je op reageert :)

breezy302 schreef:
Daarbij staat nu ook: onbekende map IPV postvak uit of verzonden ed.

Dat klinkt alsof Bart hier misschien beter 'ns naar zou kunnen kijken...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:50

Hmm geen flauw idee wat dat zou kunnen zijn.... Ik denk dat het idd iets is dat Bart of Eline op zal moeten lossen. Normaal zou ik je aanraden Bart te pb-en maar ik vrees dat dit dus lastig wordt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:22

Ik kan nu weer gewoon antwoorden maar het rare is dat het ook mijn eerste berichtje vandaag was dus het kan ook niet zo zijn dat ik achter elkaar aan het pben was. In elk geval doet hij weer normaal..

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:47

Heb je niet daarvoor op het forum een post geplaatst? Want het geldt niet alleen voor pb's dat hij zegt dat er te weinig tijd tussen zit, ook op het forum is dit zo.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:18

Evelijn_ schreef:
Heb je niet daarvoor op het forum een post geplaatst? Want het geldt niet alleen voor pb's dat hij zegt dat er te weinig tijd tussen zit, ook op het forum is dit zo.

O, dat wist ik dus helemaal niet, dus gewone berichten tellen ook mee?
Wellicht dat dit idd ook bij de TS het geval was :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:59

Ik kan geen pb's versturen als ik de naam intik van degene aan wie de pb is dan krijg ik een groot bokt en dan staat er dit boven

phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/ucp/ucp_pm_compose.php on line 1137: Undefined index: PM_NO_USERS
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4010: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3289)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4012: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3289)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4013: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3289)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4014: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:56

Weet je zeker dat de naam van de ontvanger goed gespeld is? Als ik het goed heb krijg je ook een dergelijke melding als je de naam verkeerd gespeld hebt, dan kan het bericht nl. niet verstuurd worden omdat die gebruiker dan niet bekend is bij bokt. :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:36

Mas schreef:
Weet je zeker dat de naam van de ontvanger goed gespeld is? Als ik het goed heb krijg je ook een dergelijke melding als je de naam verkeerd gespeld hebt, dan kan het bericht nl. niet verstuurd worden omdat die gebruiker dan niet bekend is bij bokt. :)

:o je hebt gelijk had het verkeerd gespeld. Was wel een moeilijke naam |o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:31

Ah dat was het dus ;)
Gelukkig is het dan opgelost :)