om misverstanden te voorkomen ben ik (en vele met mij) erg benieuwd wie er op het idee van de groene O in je onderschrift is gekomen. degene die weten waar het omgaat (heeeeeeeel veel bokkers zo te zien) willen erg graag weten wie er op het idee gekomen is !!
je mag het per pb sturen hoor. ik snap heel goed dat niet iedereen ervan op de hoogte hoeft te zijn...
Wellicht wil de starter niet bekend worden Het is een mooi initiatief om de lente aan te kondigen Nu maar hopen dat de weergoden ons tegemoet komen.
Julia
Geplaatst: 10-03-09 19:19
Eigenlijk was het de bedoeling dat de starter(s) niet bekend gemaakt zouden worden, maar volgens mij is iedereen echt razend nieuwsgierig naar hoe en wat, dus vandaar: Rock en ik hebben dit samen opgezet.
dit gaat niet opschieten zo dus..... ik haal ze er weer uit.....
Anoniem
Geplaatst: 10-03-09 19:27
Het lijkt er steeds ernstiger op dat het gewoon één grote grap vanuit het beheer is. Wellicht in plaats van 1 april-grap? In ieder geval lijken ze niet erg behulpzaam om uit te zoeken wat er aan de hand is met die O/X/Y's en dergelijke
Zammie
Geplaatst: 10-03-09 19:29
Wie doet dat dan? Ik heb opeens ook groene O's in mijn onderschrift. Hoe kan dat?