Ik ben de afgelopen dagen al 2x een topic kwijt geraakt.
Krijg geen meldingen van reacties meer terwijl ik die eerst wel kreeg (nou gebeurd me dat wel eens vaker) maar ik kan deze 2 ook niet meer terugvinden bij Eigen Berichten, terwijl ik zeker weet in ieder geval in 1 van de topics te hebben gereageerd.
Wanneer wordt een topic naar de mesthoop verplaatst? Had zelf laatst met twee topics hetzelfde. Had de link nog wel maar had geen permissie voor dat forum werd er gezegd.
bonte_bente
Geplaatst: 10-03-09 16:41
ik wil er juist een paar kwijt...kan dat topic monster niet bij mij de lijst leegmaken??
is er dan een manier om ze te verwijderen??
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 10-03-09 16:41
Kan je ze wel vinden als je zoekt via de zoekfunctie?
Als ze naar de Mesthoop verplaatst zijn zie je ze idd niet meer staan (ook niet als je zoekt). Hiervoor waarschuwen is op dit moment vrijwel niet te doen (technisch gezien).
Topics worden naar de MH verplaatst als ze niet voldoen aan de regels, uitlopen op een enorme ruzie, privacygevoelige gegevens bevatten, etc.
2misty2
Geplaatst: 10-03-09 16:46
Ik kan het topic niet terug vinden via de zoekfunctie. Topic was gisteren geplaatst, en verplaatst naar verslag van de dag. Ging om een bokker die zwanger is en haar paarden gestolen werden. Hier zag ik vanmiddag dat er een slotje op kwam voor overleg maar nu kan ik het hele topic nergens meer vinden.
Als de mods er al mee bezig waren dan is de kans wel heel groot dat hij nu idd op de MH staat om de een of andere reden.
Sosha
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 16:50
Net geprobeerd met de zoekfunctie, maar beiden kan ik ook zo niet vinden.
Ik heb bij mijn verwijderde e-mails een oude melding van een nieuwe reactie gevonden. Maar als ik op die link klik, krijg ik de melding dat het topic niet bestaat.
Sosha
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 16:51
Een van mijn topics zou wel eens hetzelfde kunnen zijn waar 2misty2 het over heeft. Klinkt me iig bekend in de oren.
Ook toevallig dat ik nu 2 keer tegen zo iets aan loop, was me nog niet eerder overkomen.
Het is mij ook al meerdere keren overkomen. Ook vandaag weer, zoals het topic over iemand die een paard niet met rust kon laten....Nu is het nergens meer te bekennen, ook niet tussen de berichten van degene die in eerste instantie het topic opende?
Sosha
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 22:03
Nou weet ik dus niet wie dat was, daar let ik nooit zo op.