Ik kijk al een poosje stiekem mee naar alle verhalen en foto's en heb me nu ook maar aangemeld. Zelf bezit ik geen paard, sterker nog ik was er als de dood voor. Maar nu niet meer! Dankzij EmptyWords (hier van het forum, in het echt m'n beste vriendin) en haar ruin Maurits durf ik nu veel dichter bij paarden te komen. Ik heb zelfs al op Maurits gereden!
Nu is fotografie mijn grootste hobby en ik oefen zo veel mogelijk. Vaak met vriendinnen of modellen van een ander forum, maar ik heb ook enorm schik met Maurits en EmptyWords! Ik heb ze al een paar keer met m'n camera op de digitale plaat mogen vangen. Dit ga ik ook zeker nog vaker doen, zodra het weer dit een beetje toelaat!
Nog even in het kort.. Naam: Gabie Leeftijd: 22 (over 3 dagen) Woont: Omgeving Arnhem
Ps: Zodra het weer wat beter word trek ik er weer op uit met mijn camera. Als er mensen interesse hebben, geef gerust een seintje!
Ja! Dat lijkt me super! Ik kan niet wachten! *maakt geheugenkaartjes leeg*
Naomi_unique
Geplaatst: 09-03-09 19:57
Welkom! Bij mij mag je altijd langskomen hoor Kijk maar even in mn profiel voor foto's van mijn paardje (ik wil trouwens zelf ook wel model staan hoor haha)
Phoebe_
Geplaatst: 09-03-09 19:58
Welkom ! Nog veel succes als fotograaf allesinds en veel plezier op bokt !
EmptyWords
Geplaatst: 09-03-09 20:04
Fotograafje schreef:
Ja! Dat lijkt me super! Ik kan niet wachten! *maakt geheugenkaartjes leeg*
ik zou wel wachten op het zonnetje, in de kou en regen is het écht niet grappig!