'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 14:49

Onder andere naar aanleiding van een topic over een te beperkt aantal PB boxen, mensen met te volle PB boxen, mensen die zich ergeren aan de banners, gebruikers die willen doneren, etc. Hebben we een opzet gemaakt voor een Bokt.nl 'pluspakket'. Dit voor de regelmatige gebruiker die wil bijdragen aan het laten draaien van Bokt.nl en die in ruil daarvoor een aantal handige/extra functies en mogelijkheden krijgt.

We hebben zitten brainstormen en dit is het lijstje met extra's dat we tot nu toe hebben bedacht:

• Banners uit kunnen schakelen
  • Meer PB mappen (15 ipv 3)
  • Meer PBs per PB box (3.000 ipv 600)
  • Mogelijkheid tot het versturen van PBs naar meerdere mensen (CC)
  • Mogelijkheid tot attachments in PBs (plaatjes/documenten meesturen)
  • 'Members only' forum
  • Bespreken van nieuw beleid/functies in members only forum
  • Toegang tot een development server
  • Plaatje in profiel / naast post met 'is abonnee'
  • Meer acties/prijsvragen, extra korting
  • Toekomst: Meer mogelijkheden met fotoalbum
  • Toekomst: Meer mogelijkheden in nieuwe EA systeem
  • Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)

Meeste dingen spreken redelijk voor zich. Bespreken van nieuwe functies en beleid zal voornamelijk op FZ plaats blijven maar het is het idee dat we bijvoorbeeld in een vroeg stadium onder de abonnees wat initiële suggesties/ideeën verzamelen voor we iets op FZ plaatsen. Idee van de development server is dat abonnees voor de normale gebruikers al kunnen spelen met nieuwe mogelijkheden op Bokt. De 'stipjes functie' was b.v. al een aantal weken beschikbaar voor de mods voor deze online ging op http://www.bokt.nl .

Wat kosten betreft zitten we te denken aan iets rond de 2 euro per maand. Vraag is nu; wat kunnen jullie nog verzinnen aan extra features? Zijn er dingen waar we jullie blij mee zouden kunnen maken? En hebben jullie suggesties voor een naam voor dit pakket/abonnement/soort gebruiker? 'Pluspakket' dekt op zich de lading maar is niet heel erg fantasierijk :+

Moderatoropmerking:
Voor de duidelijkheid:

• Bokt.nl en vrijwel alle functionaliteit blijft gewoon gratis.
  • Dit topic is niet bedoeld om te melden dat je geen interesse hebt :+
  • Bovenstaande opties/mogelijkheden zijn slechts suggesties, nog niets is zeker.
  • Ook dit is geen 1 aprilgrap :)

Wendy1978

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:53

oh wat een goed idee! Ik vind gold member wel netjes staan?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:55

Hoeveel moet zoiets dan gaan kosten?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:55

moonfish13 schreef:
Hoeveel moet zoiets dan gaan kosten?

Dat wordt dus gevraagd/voorgesteld in de laatste alinea van het bericht...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:56

goldmember of boktbarrage vind ik wel mooi

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:57

ik bok veel, en het lijkt me leuk al die extra`s, maar zou het niet nemen. ook niet als het maar zo weinig kost. ik weet niet. het functioneert zo ook wel...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:58

Mooi idee, ben benieuwd wat er verder uit komt rollen :)
Extra dingen zou ik zo niet kunnen verzinnen, 2,- p.m. vind ik zelf wel een nette prijs :)

kimmie261

2 euro per maand staat er toch??

op een ander forum hebben ze ook zoiets alleen dan niet zoveel extra's,daar ben je dan een VIP-er :D

het is wel een idee :j ,denk dat er wel mensen zijn die er blij mee zijn..

Fenrir

Lijkt me wel leuk, maar krijg je dan niet meteen zo'n hele "clan"......

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:59

ikenindi schreef:
ik bok veel, en het lijkt me leuk al die extra`s, maar zou het niet nemen. ook niet als het maar zo weinig kost. ik weet niet. het functioneert zo ook wel...

Ik vind het een hardstikke leuk idee!
Zelf zou ik het ook niet nemen om bovenstaande reden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:00

Ik ben op Hyves Goldmember en maak vooral gebruik van de extra smileys, fotocapaciteit (op Bokt nvt) maar ook van de statjes die ik zelf kan zien; wie bezoekt mijn profiel, wie bekijken mijn foto's etc? En wat ik als Goldmember erg leuk vind zijn de special pimps die je met je profiel kan doen; er zijn dus meerdere mensen die een persoonlijke welkomsboodschap zien als ze mij op Hyves bezoeken.

Goed idee, ik zou er denk ik wel gebruik van maken.

Je zou ook kunnen overwegen om de officelook alleen voor je Goldmembers beschikbaar te stellen Bart, dat wordt goed cashen denk ik.

Alja

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:01

leuk idee maar vraag me idd af als ik het zou doen omdat het ook wel goed gaat zoals het nu gaat..

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:03

extra smileys (zelf een smiley kunnen uploaden bijvoorbeeld) zou voor mij wel iets zijn!!

(beter goed gejat dan slecht bedacht...)

het extra forum en mogelijkheid tot de testserver zouden voor mij niet hoeven, krijg je echt groepsvorming van maargoed.
Foto's uploaden vind ik een goede!
en voor de officeversie zou ik vandaag nog betalen!!

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:05

fotoalbum zou inderdaad een hele vooruitgang zijn :j Eindelijk niet meer je foto's in mijnalbum uploaden, maar gewoon in je boktmapje.
misschien ook een commentaar/reactie functie bij je fotoalbum of op je profiel
een soort gastenboekje zeg maar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:06

a
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-23 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:09

Ik vind het hele lijstje eigenlijk wel leuk.
En ik word ook zeker lid.
Een eigen foto album is helemaal handig. (In het profiel misschien?)
Zo krijg je niet een eindeloos langgerekt profiel met foto's.
Zowiso, een eigen upload zou ideaal zijn.
Dan ben je dat gedoe met imageshack, mijn album en andere uploadsites ook gelijk kwijt

Ik zeg: DOEN :)

Ik denk trouwens, dat dat 'neerkijken' best wel meevalt.
Tenminste, ik zou mensen die geen goldmemberachtigiets hebben niet minder gaan behandelen.
Het gaat mij puur om de extra functies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:10

@Judith_M: Waarom? Ik merk op Hyves ook niet wie Goldmember is en wie niet?

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:10

Ik ben wel vóór eigenlijk. 2 eur per maand kan ik ook nog net wel missen :D Zal nog eens nadenken over andere eventuele extra features! :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:11

Persoonlijk zou ik er geen gebruik van maken, ongeacht de kosten. Die extra's voegen voor mij persoonlijk niets toe en ik ga niet betalen voor iets dat ik niet gebruik. Dat er een dergelijke mogelijkheid komt ben ik wel voor, het kost nu eenmaal een hoop tijd en geld om een dergelijke site draaiende te houden en dat geld moet ergens vandaan komen.

Maar waar ik wel bang voor ben (en wat ik in het verleden op meerdere sites heb zien gebeuren), is dat de mogelijkheden van de niet betalende gebruiker steeds verder worden uitgekleed dusdanig dat je min of meer gedwongen wordt om te gaan betalen wil je nog een beetje fatsoenlijk van de site gebruik kunnen maken zoals je in het verleden gewend was. Ik hoop dat het bij Bokt niet zover komt.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:11

Bokt-string? >;) :P
Hoe duur is die nu dan? :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:12

Sonja schreef:
@Judith_M: Waarom? Ik merk op Hyves ook niet wie Goldmember is en wie niet?

Maar als er een apart forum komt heb je die kans wel....... dat mensen "achter de schermen" doorgaan met onderwerpen van "gewoon Bokt" en dat hoeft niet altijd positief te zijn. ;) Hebben de moddies nog meer werk te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:13

Als ik het goed begrijp mogen betalende leden meepraten over beleid en niet betalende leden niet. Dat is wel een beetje sneu voor de grote groep jonge meisjes die dit niet kunnen betalen. De grootste groep gebruikers wordt dus buiten spel gezet.

Anyway, ik zou nooit voor een forum betalen en zo geweldig zijn de extra opties nou ook weer niet :D

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:14

Falona schreef:
Maar waar ik wel bang voor ben (en wat ik in het verleden op meerdere sites heb zien gebeuren), is dat de mogelijkheden van de niet betalende gebruiker steeds verder worden uitgekleed dusdanig dat je min of meer gedwongen wordt om te gaan betalen wil je nog een beetje fatsoenlijk van de site gebruik kunnen maken zoals je in het verleden gewend was. Ik hoop dat het bij Bokt niet zover komt.

Dit mag absoluut NIET gebeuren.
Bokt moet gewoon bokt blijven, maar met extra mogelijkheden als je daar voor kiest.
Bokt = Bokt.. en het moet niet te commercieel worden

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:14

ik zou dan wel betalend lid willen zijn maar dan eigenlijk omdat ik vind dat bokt moet blijven bestaan :D
Maar de extra's klinken wel aantrekkelijk.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:15

Sonja schreef:
Ik ben op Hyves Goldmember en maak vooral gebruik van de extra smileys, fotocapaciteit (op Bokt nvt) maar ook van de statjes die ik zelf kan zien; wie bezoekt mijn profiel, wie bekijken mijn foto's etc? En wat ik als Goldmember erg leuk vind zijn de special pimps die je met je profiel kan doen; er zijn dus meerdere mensen die een persoonlijke welkomsboodschap zien als ze mij op Hyves bezoeken.

Goed idee, ik zou er denk ik wel gebruik van maken.

Je zou ook kunnen overwegen om de officelook alleen voor je Goldmembers beschikbaar te stellen Bart, dat wordt goed cashen denk ik.

Ik weet niet of je dit inzichtelijk moet maken, je maakt het dan minder vrijblijvend om in iemands profiel te kijken. Je krijgt dan al snel waarom kijk jij in mijn profiel en verwijten. Ik gebruik vaak een profiel om een idee te krijgen wat voor een type bokker iemand is in een topic.

Ik weet niet of Bokt op Hyves moet gaan lijken en je moet ook tegengaan dat er een soort tweedeling op Bokt ontstaat van betalende en niet-betalende bokkers. Ik denk dat het goed funcioneert zoals het nu gaat, ik heb alleen last van een volle pb.