centraal topic ponykampen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

centraal topic ponykampen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 03:03

omdat je bij MA op dit moment wordt gebombardeerd met wat een leuk kamp is enzo, misschien is het iets om een centraal topic te maken waar ze alles kunnen vragen en bokkers hun verhalen kwijt kunnen.

is maar een idee hoor.

lailapri

Re: centraal topic ponykampen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 03:18

geen slecht idee denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 11:38

Er is een heel overzicht waar men iig de boel kan nakijken welke er allemaal zijn : [MA] Overzicht alle ponykampen.

Verder denk ik eigenlijk dat dat nogal onoverzichtelijk zou worden? De een heeft het over ponykamp zus in Brabant, terwijl de volgende liever naar Drenthe gaat ofzo, en dan lopen er diverse gesprekken door elkaar.

Je zou wel de reagerende Bokkers kunnen uitdagen om hun kamp wat meer toe te lichten waarom het leuk is door hun ervaring te delen zodat je ook meer bruikbaardere reacties krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:26

ja maar in dat topic kunnen ze niet de mening van bokkers lezen.
ik zou als kind zijnde wel bijvoorbeeld meer over dat of dat kamp willen weten.

anders zouden jullie zoiets kunenn doen als bij BB het adoptie topic.
dat er een slotje is maar dat er verhalen van bokkers zijn die je kan aanklikken en de bokker voor meer vragern pben.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:46

Klik op zoeken. Typ bij trefwoorden: 'ponykamp'. En je krijgt verschillende topics die over verschillende ponykampen gaan. Op deze manier kan je ook ervaringen lezen over verschillende ponykampen...

Een centraal topic is idd niet handig om de reden die Maya aanhaalde... Verschillende ponykampen worden dan door elkaar besproken en da's volgens mij niet echt handig.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 11:45

Hhhm, maar het is een blijft irritant. Maak wat mij betreft een sub forum aan, meer niet iedere keer die ponykampen er tussen door. Maar daar is manegepraat niet actief genoeg voor.