Op het laatste moment hoger bieden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Op het laatste moment hoger bieden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 16:17

Steeds meer in EA, je zegt bieden tot 22:00, mensen bieden op de allerlaatste seconde hoger, of nét 1 minuut te laat, dus dan krijg je ruzie.
Want ja, het wat tót 22:00, en als je dan om 22:00 nog bied ben je te laat.

Ik vind dit strontvervelend worden, dan kijk ik iets later, en weg is die.

Doen jullie dit ook? Of wat vinden jullie hier nu van?

Alexx

Re: Op het laatste moment hoger bieden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:26

ik doe dit niet. Maar als iemand zegt dat het bieden tot een bepaalde tijd is, vind ik er niks mis mee. Wat ik wel fout vind dat als een ts een topic opend en daarin een vraagprijs op haar product noemt en iemand bied deze vraaprijs er vaak ineens gezegd wordt :'bieden tot woensdag tien uur'. Als ik iets wil kopen en het gebeurt zoals ik hier boven heb beschreven. Bied ik een prijs en zeg ik dat mijn bod enkel nu geldt en dat ik zeker wil weten dat het verkocht wordt aan me. Ik wil niet hoeven wachten tot iemand anders er overheen biedt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:34

Tja het gebeurd af en toe wel idd, maargoed zolang er idd binnen de tijd geboden wordt en dit bod wordt aangenomen is er niks mis mee. Vind het wel fout als een TS zegt op een bod in te gaan en het product vervolgens aan een ander verkoopt met een hoger bod, maar die buiten de tijd heeft geboden. Dat is gewoon niet eerlijk naar de andere bieders toe.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:31

vind dit ook wel vervelend, dat net iemand in de laatste sec een hoger bod doet zodat jij dan pech hebt. Maargoed er is niks aan te doen.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:33

Daar kan je niets aan doen. Het staat nou eenmaal aangegeven en denk dat je daar gewoon rekening mee moet houden. Er is geen andere manier om te bieden lijkt me, er moet wel een eindtijd/datum aan zitten.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:37

Daarom doe ik meestal bieden tot .. uur en bij vp verkocht.
Maar als ik zeg bieden tot 19.00 uur dan is het voor diegene die om 19.00 het laatst heeft geboden of de vp heeft betaald ;)