Ben ik de enige? Sinds enkele weken loopt bokt steeds vast bij mij. Het is enkel bij bokt, want op andere sites heb ik nergens last van. Het gebeurt zowel wanneer ik een pb verstuur, een topic aanklik of iemands profiel wil bekijken. Ik kan het scherm zelfs niet meer afsluiten. Het enige wat ik kan doen is via mijn werkbalk naar taakbeheer gaan en op die manier het scherm sluiten. Als ik meteen een nieuw internet explorer venster open, kan ik verder bokken alsof er niets aan de hand is, tot hij na 10 minuten weer vast loopt en ik weer kan afsluiten via taakbeheer.
Heb je de standaard zaken al eens geprobeerd? - Cookies en temporary internetfiles verwijderd. - Instellingen van je internetcache omlaag. - Schijfopruiming (eventueel defragmentatie erbij). - Virusscanner draaien.
Ashkerlon
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-09 00:43
-cookies en temps zijn weg -schijfopruiming doet hij hier normaal automatisch, maar ik denk dat ik het toch nog eens controleer -virusscanner heb ik niet op mijn comp, maar ik scan online op regelmatige basis. (via f-secure)
Ik weet alleen niet wat je bedoeld met die internetcache?
Ik vind het alleen zo vreemd dat alleen bokt vast loopt... op andere fora heb ik nergens last van?