Moet je bij het gebruikspaneel kijken en dan forum instellingen en dan ''Onzichtbaar als ik online ben: Deze instelling wordt pas actief bij de volgende keer dat je inlogt. Ja Nee''
kips
Geplaatst: 22-02-09 23:39
dan moet iets aanvinken bij je instellingen..weet nie meer waar haha ma ik heb dat ook vanwege hetzelfde als bij jou
Je kunt het ook doen als je inlogt, dan vink je aan: 'geef mij deze sessie niet weer in de lijst met online gebruikers' zoiets. Als je dan op automatisch inloggen staat dan blijf je ook altijd offline, zo doe ik het zelf ook
Cyntje
Geplaatst: 23-02-09 21:05
tjalk schreef:
dan is die gene online
nee hoor diegene kan dan evengoed offline zijn. Maar mén ziet dan niet direct of iemand op dat moment online/offline is vandaar dat dat streepje er dan staat
Als je in je profiel hebt ingevuld dat je niet zichtbaar bent in de online gebruikerslijst, staat er in je profiel ook niet wanneer je voor het laatst online bent geweest. Dat is een keuze die ieder voor zich kan maken.
Waarom ik die keuze bv gemaakt heb? Omdat ik het niet nodig vind dat ik op dat soort manieren te traceren ben. Internet lijkt zo lekker anoniem, maar is het helemaal niet. Op deze manier heeft Big Brother iets minder kans om mij in de gaten te houden. Niet dat ik gestalked word/werd oid, maar je weet nooit wanneer er iets ineens tegen je gebruikt zou kunnen worden. En als ze echt willen weten of ik online geweest ben, hoeven ze alleen mijn posts maar op te zoeken, of ik moet online geweest zijn zonder te posten natuurlijk.