stipje maar geen stipje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brittje

stipje maar geen stipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 20:57

Als ik in een onderwerp leuk vind om te volgen klik ik braaf op abonneer en zit geen onzinnig
Citaat:
* stipje*

reactie in het topic, echter zie ik in het onderwerp wel staan dat ik een abo heb, maar krijg geen mailtjes etc.

en nu?

toch maar weer onzinnig antwoorden dan?

mocht dit onderwerp reeds bestaan, mijn excuses.
kon niets vinden met de zoekfunctie

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:03

Citaat:
BartVB schreef:

De forumsoftware is net geupdate en er is meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een aantal mogelijkheden aan de site toe te voegen. Hieronder een overzicht van de belangrijkste wijzigingen.

Geen 'stipjes' reacties meer
Sinds jullie beheerder een keer badend in het zweet wakker is geworden na een nachtmerrie met Bokkers die overal stipjes schilderen is het plaatsen van stipjes reacties vanaf nu compleet overbodig gemaakt. Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic vanaf nu toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kan je exact hetzelfde doen om dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat.

Afbeelding

Mars

Re: stipje maar geen stipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:00

Volgens mij is het probleem van de TS niet dat ze geen stipjes kan zetten, maar het feit dat ze geen mailtjes krijgt na nieuwe reacties. Volgens mij komt dit probleem wel vaker voor, gebruik de zoekfunctie maar eens, ik herinner me dat hier vaker topics over zijn geweest :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:03

Ik snap die functie van een topic uit je eigen berichten verwijderen niet, hoe kun je dan doen? Want als ik daar op duw blijft hij toch gewoon staan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:09

Je gaat naar 'eigen berichten' en je klikt op het zwarte stipje van het topic dat je weg wilt hebben. Stipje verdwijnt dan en de volgende keer dat je bij eigen berochten kijkt (of op f5 drukken) is het topic weg :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:13

Met eens stipje zet je het topic in je eigen berichten. Dan krijg je geen mailtjes. Als je abonneert krijg je wel mailtjes, maar dan staat hij niet tussen je eigen berichten (tenzij je naar abonneren ook nog een stipje zet).

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:22

Zoals Falona het zegt klopt het. Via het abonneren krijg je mailtjes in je inbox. Met het stipje komt het topic in je 'eigen berichten' te staan. Via 'je eigen berichten' kun je de topics zo in de gaten houden.

De abonneer knop vindt je onder het kopje 'nieuw antwoord' links bovenaan :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:37

Mas schreef:
Je gaat naar 'eigen berichten' en je klikt op het zwarte stipje van het topic dat je weg wilt hebben. Stipje verdwijnt dan en de volgende keer dat je bij eigen berochten kijkt (of op f5 drukken) is het topic weg :)

Dat doet die dus bij mij niet! Ik heb precies gedaan zoals jij zegt maar het topic staat er nog steeds tussen!

EDIT: Gister deed hij het niet, nu wel!

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 09:41

Ik krijg dus geen topic toegevoegd zonder te reageren in het topic.

Ik kan wel op de button 'abonneer' klikken maar behalve dat die button veranderd, veranderd er niets:
ontvang geen mailtjes als er een nieuwe reactie komt. etc.

zie hem niet in mijn lijst terug etc.