EA forum.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

EA forum.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 15:16

Ik zit al een poosje te denken aan een betere manier van werken op ea.

bv:

- Is het niet veel handiger dat iemand ten aller tijden zijn advertenties kan veranderen. Dit is in mijn ogen voor het overzicht veel beter. Zo kun je dan ten aller tijden de advertentie wijzigen(bv. als iets verkocht is, de foto het niet meer doet).
Zo krijg je in mijn ogen veel minder dat mensen binnen de gestelde tijd weer een nieuwe advertentie plaatsen omdat de oude gewoon te veranderen is..

- Dat een nieuwe advertentie sneller geplaatst kan worden. Op voorwaarde dat de oude advertentie door de ts zelf verwijdert wordt.

Uiteraard om te voorkomen dat iemand elke dag een nieuwe advertentie plaatst een wachttijd van 5 dagen(of een week). Misschien is er een mogelijkheid om een aparte verwijderknop in te stellen die pas na 5 dagen beschikbaar komt.

Op deze manier hebben de moddies dan veel minder werk in mijn ogen. Ze hoeven enkel te kijken of de oude advertentie verwijdert is. Dan hoeven ze niet meer te kijken hoeveel week geleden het is welke spullen er toen geplaatst zijn.
Maar goed, weet natuurlijk niet wat voor systemenen achter bokt zitten, en hoe ea achter de schermen wordt geregeld.

Ik kan me er zo aan ergeren als ik een topic bekijk waar al veel van verkocht is. En dat je dan al die grote rode vlakken(mijnalbum) ziet als foto's er niet meer staan.

Het is toch veel mooier als een topic overzichterlijk is??

Op het hondenforum kun je ook ten allertijden je advertentie verwijderen of veranderen. En dat vind ik wel een mooi systeem. Alleen bij het hondenforum gaat je topic automatisch omhoog als er een reactie is geplaatst, dit vind ik dan weer niet erg nodig.

Paardenmeis1

Re: EA forum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:19

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:20

Ja, lijkt me ook een super oplossing, weet alleen niet of het te realiseren valt, heb geen idee hoe ze zoiets moeten maken. nl :o

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 15:20

Elaine schreef:
Ze werken al aan een verbeterde versie van EA :) Daar gaat alleen heel veel tijd in zitten.

[FZ] Vorderingen EA veranderingen?

Toch niet goed gezocht:)

Ga eens even lezen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:44