Hoi, ik zit dan wel al een tijdje op bokt, maar nu wil ik een echt mooi profiel maken. Maar voor dat ik een hele collage heb gemaakt met grote fotos wilde ik toch even weten hoe groot je fotos in je profiel mogen zijn. In een topic is dat 600x800.
Volgens mij zijn daar ook geen bepaalde richtlijnen voor. Ik heb weleens profielen gezien waar de foto's zo groot waren dat je opzij moest scrollen om de foto helemaal te kunnen zien
Dat mag je inderdaad zelf weten Voor de afmetingen van foto's in een profiel zijn geen vaste richtlijnen. Als ik jou was zou ik wel even kijken of je profiel nog een beetje leuk overkomt, als je tig keer moet scrollen dan leest het niet fijn. Maar da's jouw keuze, dus maak er wat leuks van!
Claudia__
Geplaatst: 27-02-09 20:59
Dat is wel handig en nog een tip; houd er wel rekening mee dat als jij een groot bestand hebt dat het wel langer duurt, wellicht is het dan slim om ze onder te verdelen in (kleinere) bestanden zodat je profiel sneller laadt.
lindake
Geplaatst: 01-03-09 17:48
Eingelijk is het het handigste om gewoon het verkleinprogramma te gebruiken van bokt... Dat leest volgens mij het gemakkelijkst voor de profielbezoekers (er is op bokt immers niets voor niets die richtlijn in topics) en is voor jou als profielmaker een leuke richtlijn .
Een beetje groter dan 800px breed is niet zo'n probleem dat hebben veel bokkers waaronder ikzelf ook. Als je zorgt dat het op een normaal scherm lekker wegkijkt en een beetje vlot laad dan is het voor iedereen leuk om naar te kijken. Zelf klik ik profielen met extreem grote foto's eigenlijk gelijk weg dat is zo vervelend om naar te kijken.