Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Ik vind het ook heel jammer dat er bokkers zijn die een dergelijk leerrijk topic zo de vernieling inhelpen. En vooral de bokkers die achter je rug om via PB je zo lopen te belagen dat je geen andere uitweg ziet dan het topic op slot te laten gooien.
Ik heb alleen een advies voor je: de delete knop voor die vloed aan PB's die je op grond van dit topic hebt gekregen is gelukkig niet ver.
Verder hoop ik voor het paard dat het allemaal goed met hem komt, en dat je over een tijdje een bericht hier neer kunt zetten met het resultaat van je manier van aanpak met dit paard.
Succes!
KiWiKo schreef:ik vind het meer dan triest dat er mensen zijn op dit forum die zover gaan als bedreigen via PB, heb ik altijd al gevonden....... en in deze situatie ook!
Ik kan er niet bij dat er mensen zijn die via PB hun mening moeten geven....... zeg gewoon in het topic wat je denkt en vind. Heb ballen en laat de wereld je echte gezicht zien........
Falona schreef:Ik moet me bij mijn voorgangers aansluiten.
Spijtig dat vanwege een paar rotte appels degenen die wel oprecht geintereseerd zijn de afloop van het verhaal ook onthouden wordt.
Ik respecteer je keuze en moet eerlijk zeggen dat ik het zelf waarschijnlijk al eerder had opgegeven. Succes nog met Judd! Je bent goed bezig en hoeft aan niemand dan jezelf verantwoording af te leggen.