Slotje door DISRESPECT

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Slotje door DISRESPECT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:20

Naar aanleiding van dit topic [PP] Yooooh, ik heb er weer één (een ECHT probleempaard) het volgende:

Zoals enkele mensen misschien hebben gelezen, heb ik het, geheel tegen mijn voornemens in op slot laten gooien en wel om volgende redenen, er waren enkelen die er duidelijk op uit waren om te zorgen dat er een slot op kwam. Er werd herhaaldelijk gesmeten met allemaal zaken die totaal ongefundeerd waren en mensen maakten er een sport van om te dwingen tot mij overal verantwoording voor af te laten leggen. Verder waren de aantijgingen aan mijn adres niet van de lucht, enkele hiervan in het topic, er werd zelfs gesteld dat ik een man zou zijn, dat ik een Penny was die een soort sprookje had neergeschreven, er werd verzocht om een filmpje van het aanvallende paard, die mijn partner verwondde. Het zou allemaal gekleurd en overtrokken zijn en niets voorstellen, omdat manlief na bezoek aan het ziekenhuis weer mee naar huis kon. Teveel om op te noemen, volslagen off-topic, om nog maar te zwijgen van het afval wat ik in mijn inbox aantrof. Zo is er een soort ronseloffensief opgezet, die mij nu gaan ontmaskeren, er is zelfs een "bokkertje" wat tig PB's heeft over hoe heel Bokt over mij denkt, en dan heb ik het nog niet eens over de dreigingen zoals het melden bij LID, dierenbescherming etc. over mijn aanpak met emmertjes water en het volledig uithongeren van paard in kwestie.

Gevolg van niet lezen, wie wel heeft gelezen heeft ook gelezen dat het dier gewoon te eten heeft gehad.

Maar goed. Nu was ik de "wrijfpaal", volgende keer is het weer een ander "paardenmens" die volledig door de zeik wordt gehaald door "mensen met paarden".

Ik heb maar één advies, als mensen niks beters te doen hebben, steek dan je tijd in het vergaren van kennis, in plaats van al die ongefundeerde aanvallen, gestaafd op weetnietkunde en verdiep je eerst ergens in voor men klaar staat dat het allemaal sooow sielugh is.

Ter overweging, wel eens gehoord van de kreet "Het doel heiligt de middelen?"

Ach, mensen durven heel goed vanachter een schermpje, maar denk je voor één keer eens in dat er aan de andere kant van dat internetkabeltje ook mensen zitten.....

Ik heb gesproken, ugh....

knockout1

Re: Slotje door DISRESPECT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:24

Amen...
Kan me helemaal vinden in je woorden!
Succes met alles, jammer dat het zo ver ging dat je zelf om een slot hebt moeten vragen!
Beetje respect voor elkaar!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:29

mmm ik heb je topic gelezen en de vooroordelen en meningen liepen erg uit een. Jammer dat zoveel mensen denke te weten hoe het exact is vanachter een beeldscherm. Jou intentie is goed met dit paard en ik ben met je eens dat het doel de middelen heiligt maar mensen die te weinig of geen ervaring met dit soort paarden hebben weten het altijd beter. Ik wens je veel succes toe met dit dier en ik hoop dat je hem op de rit krijgt.Heb veel respect voor je! Vergeet niet dat de mensen die je bewonderen om wat je doet er ook zijn ! Hopelijk krijgen we over een aantal weken te horen of er wat verbetering inzit of dat hij zijn kans heeft verspilt.

Groetjes en succes gewenst Hester

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:30

Ik vind het ook heel jammer dat er bokkers zijn die een dergelijk leerrijk topic zo de vernieling inhelpen. En vooral de bokkers die achter je rug om via PB je zo lopen te belagen dat je geen andere uitweg ziet dan het topic op slot te laten gooien.
Ik heb alleen een advies voor je: de delete knop voor die vloed aan PB's die je op grond van dit topic hebt gekregen is gelukkig niet ver.
Verder hoop ik voor het paard dat het allemaal goed met hem komt, en dat je over een tijdje een bericht hier neer kunt zetten met het resultaat van je manier van aanpak met dit paard.

Succes!

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:32

Ik heb je topic ook gevolgd en ik snapte al niet waarom er nooit een modje ingreep. Het ging op een gegeven moment nergens meer over......
Schandelig is het dat je zelf wordt bedreigt!! Zo zinloos....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:32

ik heb alleen de eerste paar bladzijden gelezen van je verhaal, toen begon zo'n beetje het modder smijten....

Ik heb ook eens gehad dat ik volkomen oprecht vroeg of het wel correct was of een garage na 10 maanden nog een rekening kon sturen( auto brandde de volgende dag volledig af door hun fout)
Komt er ook eentje smijten met verwijten over wanbetaler etc.....

Gelukkig niet in mijn inbox.

Altijd flauw dat je dan te horen krijgt dat je "er boven moet staan"

Ik leef met je mee, ja, wij weten wel beter, dat paard is gevaarlijk gemaakt! Maar op Bokt mag je nu eenmaal zorgeloos een ander afbekken! Niet gehinderd door enig verstand van zaken!
( ik ben zeker geen doetje hoor, begrijp me goed, ik verdien het best wel eens om afgebekt te worden, maar totaal onschuldig afgebrand worden is wat anders. )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:33

ik vind het meer dan triest dat er mensen zijn op dit forum die zover gaan als bedreigen via PB, heb ik altijd al gevonden....... en in deze situatie ook!

Ik kan er niet bij dat er mensen zijn die via PB hun mening moeten geven....... zeg gewoon in het topic wat je denkt en vind. Heb ballen en laat de wereld je echte gezicht zien........

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:35

Ik moet me bij mijn voorgangers aansluiten.
Spijtig dat vanwege een paar rotte appels degenen die wel oprecht geintereseerd zijn de afloop van het verhaal ook onthouden wordt.
Ik respecteer je keuze en moet eerlijk zeggen dat ik het zelf waarschijnlijk al eerder had opgegeven. Succes nog met Judd! Je bent goed bezig en hoeft aan niemand dan jezelf verantwoording af te leggen.

lindake

Ik vind het ook jammer dat het topic op slot is. Jij maakt interesante topics waar iedereen iets van kan leren en dan verknallen een paar bokkers het weeral.
(Jammer dat de mods niet van het beginne de moddergooiers de mond hebben gesnoerd...)

Ik wens je in ieder geval veel succes met je (probleem)paardje!

Tanja_dB

Cassidy schreef:
Ik vind het ook heel jammer dat er bokkers zijn die een dergelijk leerrijk topic zo de vernieling inhelpen. En vooral de bokkers die achter je rug om via PB je zo lopen te belagen dat je geen andere uitweg ziet dan het topic op slot te laten gooien.
Ik heb alleen een advies voor je: de delete knop voor die vloed aan PB's die je op grond van dit topic hebt gekregen is gelukkig niet ver.
Verder hoop ik voor het paard dat het allemaal goed met hem komt, en dat je over een tijdje een bericht hier neer kunt zetten met het resultaat van je manier van aanpak met dit paard.

Succes!

Helemaal mee eens!
Ik vind het echt jammer dat het topic op slot is. Vond het erg interessant om te lezen!

Heel veel succes met Judd!
Hopelijk krijgen we zo af en toe nog een update hoe hij het doet! ;)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:36

ik was een stille meelezer van je vorige topic,en vind het diep triest dat het zo moest gaan.er zijn er altijd wel bij die denken dat ze beter weten of kunnen.
ik zelf zal daarom ook nooit en te nimmer hier een topic openen,als ik problemen ergens mee heb dan los ik het zelf op,zonder comentaar van andere bokkers,(en dan vooral de beter weters ;) )door mee te lezen en me niet te veel te bemoeien met andermans problemen heb ik hier al veel geleerd,en ik zit toch al wel een tijdje tussen,op,achter,de paarden.
maar over paarden raak je nooit uitgeleerd,maar ik blijf mij hier verbazen hoe sommige een tip kunnen geven terwijl ze zelf niet eens het verschil tussen de voor en achter kant van een paard weten ;)

zo dit wilde ik even kwijt :D
ts ik wens je heel veel succes met je (probleem) paard,en ik hoop dat het allemaal zal gaan zoals je het zou willen.
ik denk dat je op de goede weg zit met hem,jou kennis en de tijd zullen het leren.
nogmaals heel veel succes.

LovingTweety

Amen!

Ik heb de hele tijd meegelezen en vond het juist dapper dat er eindelijk iemand was die een paard niet gelijk naar de slager brengt zonder te proberen.

Bedreigingen via PB moeten mijns inziens openbaar gemaakt worden zodat de bokkers in kwestie een OW of Ban krijgen. Maar helaas dat mag niet. Misschien toch de regels aanpassen.

djoeka

KiWiKo schreef:
ik vind het meer dan triest dat er mensen zijn op dit forum die zover gaan als bedreigen via PB, heb ik altijd al gevonden....... en in deze situatie ook!

Ik kan er niet bij dat er mensen zijn die via PB hun mening moeten geven....... zeg gewoon in het topic wat je denkt en vind. Heb ballen en laat de wereld je echte gezicht zien........

Kiwiko je hebt helemaal gelijk, maar zo stoer zijn ze meestal niet.

Ik vind het jammer want ik was heel benieuwd hoe het af gaat lopen met het paard in kwestie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:37

Hoge bomen vangen veel wind

Vooral op bokt

Ik denk dat 80% van die zure PMSers er goed aan doet een relatie te beginnen, of een hobby te zoeken. Ik heb ook wel eens onprettige discussies, en dan laat ik ook het achterste van mijn tong zien, maar sommige mensen gaan wel heel veel te ver met hun PBtjes en gedoe.

tegenwoordig ga ik niet eens meer in op PBtjes, ik stuur gewoon een berichtje dat ik ze niet serieus neem en dat ze hun tijd verdoen

Jolliegirl

Re: Slotje door DISRESPECT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:39

AMEN
niets aan toe te voegen!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:40

Nog een stille meelezer.

Ik vind het werkelijk om misselijk van te worden dat de echt leuke en leerzame topics altijd weer de vernieling in worden geholpen. Het gebeurd zo vaak tegenwoordig.

En bedreigen via pb is helemaal not done. Waar is het respect van mensen gebleven tegenwoordig?

Heel veel succes met Judd, ik hoop dat er nog een mooie toekomst voor hem is!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:41

jeetje ik sluit me echt helemaal aan bij bovenstaand, ik heb alles ( stilletjes ) meegelezen en was benieuwd hoe het verder zou gaan.
op het laatst ben ik ook echt op zoek gegaan naar updates, sommige berichten gingen echt nergens over.

ik vind het gewoon zonde dat zo een topic op slot moet..

succes met je projectje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:41

Ik denk dat het vaak ook een afspiegeling van hunzelf is, hoe mensen reageren.... ze weten niet dat niemand alleen maar per definitie goed of per definitie slecht is ;)
En als ze iets lezen wat ze niet kennen is het óf verzonnen, óf aandachttrekken.
Zo de waard is.........

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:43

Het is het laatste jaar wel weer raak op Bokt zeg.

Ik weet ook niet goed wat te schrijven, want ik heb zelf ook geen zin in pb's ;-)

Ik vind het jammer dat je topic dicht is, ik kan het me wel voorstellen. Helaas hebben de idioten op deze manier wel weer gewonnen.

Op Bokt is iedereen gelijk (althans dat probeerd men) iedereen heeft recht op een eigen mening, is iemand het daar niet mee eens dan mag die dat zeggen, maar daarom hoeven er geen terreur acties via pb opgezet te worden. Lekker om 1 persoon zo aan te vallen, want goh de ts zou eens steun krijgen.

Diablo

Ach joh, dat moet je het ene oor in en het andere weer uit laten gaan.

Over het algemeen (tenminste, dat idee heb ik) zijn het mensen die misschien 1 paardje ergens in pension hebben (of 1 keer in de week naar de manege gaan) en het allemaal wel denken te weten. Iemand die meerdere paarden heeft en daar dagelijks mee omgaat, zal er wel geen verstand van hebben.....

haflingertje

Falona schreef:
Ik moet me bij mijn voorgangers aansluiten.
Spijtig dat vanwege een paar rotte appels degenen die wel oprecht geintereseerd zijn de afloop van het verhaal ook onthouden wordt.
Ik respecteer je keuze en moet eerlijk zeggen dat ik het zelf waarschijnlijk al eerder had opgegeven. Succes nog met Judd! Je bent goed bezig en hoeft aan niemand dan jezelf verantwoording af te leggen.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Erg jammer dat het zo moet lopen!
Had de verhalen van Judd graag willen blijven volgen!

Urbanus

Misschien hang ik nu even de zweefteef uit, maar ik denk ook dat mensen gehoord willen worden op bokt, iemand willen zijn. En daarom heel hard schreeuwen en doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. Zodat mensen ook hun avatar overnemen als ze geband worden, ik noem maar wat.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:44

Wat zonde. Ieder zijn mening, dat moet kunnen en mogen. Maar om iemand nou te gaan bestoken via PB en zo te horen volkomen doorgeslagen 'bedreigingen' (DB) erbij te trekken... :n.

Als je maar doorzet met die knol, dat is het belangrijkste :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:44

Dat er een slotje op je topic staat betekent dat het onderwerp is afgesloten. Het is dan niet de bedoeling om hier op FZ nog even je gram te halen.

Je krijgt dan dat de discussie hier nog dunnetjes door gaat.