Nou zit ik zelf eigelijk nooit in zo'n oververhitte discussie, ik kan slecht discusseren, dus meng me er vaak bij voorbaat niet in. Ik vind bokt meer gezellig en informatief.. Ik lees wel eens mee in die discussies, en ik vind het vaak heel knap hoe sommige mensen maar door en door gaan..Zo vroeg ik me af, hebben jullie nou vaak aanvaringen met andere bokkers hier op bokt, of op een ander forum? Of zijn het altijd dezelfden die aan de gang zijn?
Zien jullie bokt echt als de plek om jullie mening te verkondigen, of meer waar het zo nu en dan moet? Ik zie namelijk echt wel eens bokkers voorbij komen die volgens mij niks anders doen als hun ongezoute mening verkondigen, moeten ze natuurlijk zelf weten..Stel je hebt een aanvaring met iemand op bokt, tot in hoeverre trekken jullie je dat aan? Je kent elkaar vaak niet persoonlijk, en op zo'n groot forum hoef je elkaar niet echt tegen te komen, zeker niet dankzij de foei functie
Denken jullie buiten bokt om wel eens aan zo'n ruzie? Ik zie soms mensen elkaar hier op bokt in de haren vliegen, terwijl ze elkaar in real life misschien wel niet eens kennen.. Vinden jullie het wel echt ruzie, op een forum, juist omdat we elkaar vaak niet echt kennen?Ben benieuwd!