Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moosje schreef:Mag je zomaar iemand in je profiel vermelden als onbetrouwbaar etc.?
Zodat je diegene dus in slecht daglicht plaatst terwijl dat misschien niet eens terecht is?
crossmonster schreef:Op verkoopsites heb je vaak aanbevelingen / een punt voor betrouwbaarheid. Dit zou hier op bokt ook best mogen van mij, hoewel het dan weer niet betrouwbaar zou zijn, er zitten genoeg kattenkoppen hier die dan op niet-vriendjes met een lage beoordeling gaan stemmen...
slimmerik schreef:crossmonster schreef:Wat mijn onderschrift betreft. Tja, dat staat er al een tijdje en ik heb niets vernomen van de mods dat het niet mag. Degene waar het over gaat is van bokt permanent geband en dat was niet voor niets. Gezien ze agressief is in het benaderen van haar "klantengroep" vind ik mijn onderschrift een waarschuwing voor mensen die door haar benaderd worden.Op verkoopsites heb je vaak aanbevelingen / een punt voor betrouwbaarheid. Dit zou hier op bokt ook best mogen van mij, hoewel het dan weer niet betrouwbaar zou zijn, er zitten genoeg kattenkoppen hier die dan op niet-vriendjes met een lage beoordeling gaan stemmen...
slimmerik schreef:Voordat je moeder een account aan wilde maken had ze ook aan moeten geven dat ze dat ging doen omdat jullie allebei onder hetzelfde ip adres hebben gepost.
Kan me trouwens voorstellen dat de naam van de verzorgster er niet in mocht. Je hoort dan altijd het verhaal van één kant hè?
Blijft moeilijke materie
slimmerik schreef:Voordat je moeder een account aan wilde maken had ze ook aan moeten geven dat ze dat ging doen omdat jullie allebei onder hetzelfde ip adres hebben gepost.
j
Echwel schreef:slimmerik schreef:Voordat je moeder een account aan wilde maken had ze ook aan moeten geven dat ze dat ging doen omdat jullie allebei onder hetzelfde ip adres hebben gepost.
j
Dat is pure onzin ik heb ook pas een accout aangemaakt nadat mijn dochter er al een tijdje opzat.
En dochter 2 maakte daarna ook nog eens een account aan, we hebben er nooit moeilijkheden om gehad