Vinden de modden onder ons dit vervelend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Vinden de modden onder ons dit vervelend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 23:44

Hoi, beetje onduidelijke titel. Maar ik vroeg me af, als ik namelijk TeM op een topic dan wil ik graag gemaild worden met wat er gebeurt met het topic of iets in die zin. Maar vinden de modden dit wel fijn? Of willen jullie liever dat 'we' (de blauwe bokkers) alleen temmen + wat er zoal aan de hand is en niet op het 'Ja ik wil graag meer horen' gedoe?
Groetjes

Anoniem

Re: Vinden de modden onder ons dit vervelend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:24

Dat moet je echt zelf weten :) Die functie zit er niet voor niks he. Als jij aanvinkt dat je graag een reactie krijgt, dan zullen we ook een antwoord geven met dat we er naar kijken, bedanken, indien relevant een vraag of opmerking beantwoorden / verduidelijken.

Mailtjes of pb's versturen apart doen we eigenlijk niet, omdat de communicatie dus via de TEM in het gebruikerspaneel verloopt :) Tenzij er soms een situatie is, van woops, TEM al gesloten, maar had nog wat willen zeggen. Of als je nav een TEM iets gaat uitzoeken, dat je dan nog apart met een reactie terugkomt :)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:35

Ik heb geen idee hoeveel TeM's er binnen komen op een dag (op heel bokt, dus niet een enkel forum), maar als nu iedereen aanvinkt dat ze een reactie willen hebben. Hebben jullie dan niet verschrikkelijk veel extra werk?
Ik kan mij dan best voorstellen dat je dan de simpele reacties als "Bedankt" kan missen als kiespijn.
Ik vraag zelf nooit om een reactie (krijg ze soms wel), maar kijk na het sluiten van de TeM nog een keer in het topic om te zien wat er precies gedaan is en dan weet ik ook genoeg.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:37

Ik geef bijna altijd wel een reactie, ook als ze er niet om vragen. Maar even een simpel bedankje, en zo zien ze ook welke moderator er mee bezig is geweest. :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:40

Dat doe ik ook bijna altijd Neonlight. Juist zodat mensen zien wie het behandeld heeft als ze er nog vragen over hebben.
Wel vind ik het soms moeilijk om een zinnige reactie te geven als ik nog moeten kijken wat er met het topic waarop getemd wordt moet gebeuren.
Daarom blijven mijn antwoorden volgens mij vaak een beetje vaag. :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:41

Dat is idd vaak de reden dat ik om een reactie vraag..... Zodat je kan zien welke mod het heeft behandeld. Niet zozeer omdat ik nou wil zien dat het verplaatst is ofzo.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 11:18

Oké heel erg bedankt. het ging me ook meer om het werk wat er idd achterligt, omdat Bokt.nl nou niet bepaald klein is :+ Het ging me eigenlijk niet echt om een reactie te willen omdat ik zo graagwil weten wat er mee gebeurd. Wist gister alleen niet zo goed hoe ik het 'het' beste kon verwoorden.
Bedankt!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:08

Ik geef ook over het algemeen (niet helemaal altijd) wel een reactie.
Als ik een TEM zou tegenkomen waarin degene die TEMt specifiek vraagt om een PB'tje en datgeen wat hij/zij wil weten zal ik dat zeker wel sturen. Punt is wel dat we nooit spreken over sancties naar andere users, dus vaak is een heel uitgebreid antwoord ook niet mogelijk.

Hoeveel TEMs we te verwerken krijgen wisselt wel erg van forum. Ik doe samen met Alette de nieuwsfora; daar komt sommige dagen helemaal geen TEM op maar ik heb ook al meegemaakt dat er 30 op 1 dag komen. Jeugdhonk, dat ik samen met Sylvia doe precies hetzelfde. Ik heb overigens liever teveel dan te weinig tems!