Ik vind het modden onwijs leuk, maar ik heb even een paar dingen in mijn privésituatie die alles van mijn tijd en concentratie vragen, zoals studie bijvoorbeeld. Om me niet te laten afleiden door het modwerk, heb ik besloten om dit tijdelijk neer te leggen. Ik verwacht met een maand of 2-2,5 weer zover te zijn dat ik terugkom in het groen als moderator van dezelfde fora die ik nu ook heb.
Heb in de tijd ook een modbreak gehad, maar bleef gewoon groen Hangt van mod tot mod af. Ik bedoelde alleen dat het niet noodzakelijk hoeft te zijn dat ze dan dus zwart wordt
Ik ga inderdaad even back to black, dat het niet te verwarrend is voor de andere bokkers en dat het voor mij niet te verleidelijk is om alle informatie achter de schermen ook bij te willen lezen en met de modknopjes te stoeien
Maar ik wil echt weer terug naar groen met een maand of 2-2,5.
Veirl
Geplaatst: 22-01-09 15:52
Coot schreef:
Jammer dat je tijdelijk moet stoppen, maar wel begrijpelijk. Zal ik dan maar zeggen: 'Welkom back in Black!'
Ik vind dat je een goeie beslissing hebt gemaakt en heel fijn dat je er even tussenuit kan. School en privé zijn wel degelijk belangrijk en als het zo opgelost kan worden dan is het toch prima?