Als ik bij mijn eigen berichten kijk zie ik af en toe dat er aan de linkerkant van een onderwerp zo'n tekentje (een papiertje ofzo) beweegt. Wat betekend dit?? Ik bedoel dan dat papiertje die oranje is als er een nieuwe reactie is geplaatst en wit als je het al hebt gelezen. Die beweegt dan.
Pally
Geplaatst: 19-01-09 21:51
Ik heb er net eindeloos naar gekeken, maar zie echt niks bewegen
Dat betekent dat er in korte tijd veel berichten zijn geplaatst
Pebblesther
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-09 21:53
Hmm vreemd.... Ik heb nog even gekeken, het gaat bij mij nu om 1 tekentje uit de lijst. Eerst gaat dat papiertje van klein naar groot en dan van links naar rechts, hahaha weet niet goed hoe ik het moet uitleggen:P Hopelijk herkent iemand anders het wel.
Pebblesther
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-09 21:54
reininglover schreef:
Dat betekent dat er in korte tijd veel berichten zijn geplaatst
Oke, dat verklaard al een heleboel! Het gaat hier inderdaad ook om een huiskamerforum waar dus veel berichten worden geplaatst. Weet ik dat ook weer!
Nee dat is het niet (veel berichten in korte tijd) Dat betekend dat het topic bijna vol is, in het geval van een huiskamertopic over de 400 paginas heen is
hahaha. Dan moet je dus wel bij je eigen berichten een huiskamertopic hebben die over de 400 pagina's heen is. Dan kan je pas iets zien wapperen Cyruss_
Pebblesther
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-09 13:32
Hee, ik weet hoe ik jullie kan laten zien wat ik bedoel. Als je even klikt op actieve onderwerpen (naast eigen berichten) dan staan daar een aantal huiskamertopics tussen die bewegen. Dat bedoel ik dus