Nieuw, dus even voorstellen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Summy

Nieuw, dus even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 21:53

Hi,
Ik ben Cheryl uit Almere. Ik ben eigenlijk op deze site gekomen omdat ik toen van plan was om paardrijlessen te volgen en ik wat meer info wilde.

Ik ben bijna 14 :o en op 6 jan. had ik mijn eerste les. Het was me daarvoor eigenlijk nooit bij me opgekomen om op paardrijden te gaan, ookal vond ik paarden wel erg leuk. Maar door vriendinnen werd ik aangestoken met "het virus" ( :D ) en zo zie je maar. Beter laat dan nooit!
De eerste les vond ik spannend, maar echt geweldig. Afgelopen dinsdag had ik mijn tweede les, ik mocht al los rijden en zo. Dat ging goed, heb gewoon met de rest meegedaan in de bak en heb ook al een klein stukje gegalopperd. Helaas net de laatste 5 min. van mijn privéles ging het mis: er gebeurde iets (weet nog steeds niet wat precies) en het paardje schrok ofzo, schoot naar voren en floeps daar lag ik zand te happen. Heb er zelfs geen blauwe plek aan overgehouden gelukkig!

Oja, mijn hobbies zijn dus paardrijden en ook dansen. Verder hou ik erg veel van katten en heb ik 2 Maine Coons. ;)

Groetjes, Cheryl

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:23

Welkom hier!
Ja, zandhappen hoort erbij als je gaat paardrijden. Maar doe het toch maar niet te vaak :D

Marloessjee

Re: Nieuw, dus even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:24

Hooi, welkom!

Ccindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 01:17

Hallo ....

Ik ben Cindey , ben 40 jaar en woon op Texel.
Heb een hele hele lieve fjord merrie Amber.( heet eigelijk Ophelia )
Ze is geboren op 22 juni 1994 en is er één van Nordal X Sabrina.
Ze staat bij mijn vriendin die ook een fjord en een shet heeft, dus lekker gezellig !!
Vandaag ook weer de hele dag met de paardjes bezig geweest, HOEFJES GEKAPT, MANEN GEKNIPT, HARTJE GESCHOREN EN NATUURLIJK EEN HOOP GEKNUFFELT.!! enz. enz.

Vele groetjes Cindey....... ;)