Besloten bokt meeting, wat betekent dat??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corina21

Besloten bokt meeting, wat betekent dat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 14:11

hallo,
ik vraag me nu al een tijd af wat besloten boktmetingen zijn.
mischien stomme vraag,
maar wil het wel eens weten.

Pebblesther

Re: besloten bokt metingen wat betekend dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:31

Goeie vraag, ik weet het ook niet.
Misschien dat er dan bepaalde bokkers niet bij mogen zijn, alleen een besloten groepje.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:32

Je bedoelt meetings denk ik.

Dat is als een groep uit 1 bepaald topic, als voorbeeld de haflingerkletspraat groep ofzo, gaan meeten. Dan mogen daar alleen mensen aan meedoen die in dat topic actief zijn.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:33

Dat ze elkaar gaan ontmoeten in het 'echt'. En dat het van te voren al afgeproken is. dus er kunnen geen mensen meer bij. en het is dus ook niet de bedoeling dat buitenstaanders in hun topic gaan schrijven.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:58

BM -> FZ

Madeliefjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:29

Lijkt me een beetje gek om mensen van hier af te spreken, wat doen ze dan allemaal als ik vragen mag? :o

Koekje_

Re: Besloten bokt meeting, wat betekent dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 09:30

Sommigen mensen hier praten al zeer lange tijd met elkaar in een HK topic. Dan is het toch niet zo heel apart om af te spreken met een groep? En wat iedereen doet? En zijn zoveel boktmeetings en iedereen doet wel wat anders..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:31

Wij hebben met ons topic wel eens een besloten meeting gehad. Dat was een groep bokkers die elkaar al een hele tijd online sprak. We hebben toen een high tea gedaan ergens. Leuk om iedereen eens in het echt te zien :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:17

Madeliefjeee schreef:
Lijkt me een beetje gek om mensen van hier af te spreken, wat doen ze dan allemaal als ik vragen mag? :o

Van alles, sommige topics meeten regelmatig en de leden kennen elkaar dan ook vrij goed. Etentjes gebeuren af en toe geloof ik, maar ook buitenritten of gewoon een meeting thuis bij een bokker.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:24

Madeliefjeee schreef:

Wij hebben sinterklaas met elkaar gevierd :D

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:36

Met de mensjes van het Lushtopic zijn we nu al een paar keer naar Amsterdam geweest om er te gaan shoppen bij Lush en Berdien en ik zijn zelfs zodanig bevriend geraakt dat we van het weekend naar Londen zijn geweest. Nou was dat laatste natuurlijk eigenlijk geen Boktmeeting meer te noemen ;)
Met de mensen van het topic van onze manege spreken we via Bokt af wanneer we weer eens een buitenritje gaan doen.

Dat is het leuke aan Bokt, na een aantal jaar ken je sommige mensen erg goed en kun je Bokt behalve als discussieforum ook gebruiken als middel gebruiken om in contact te komen en blijven met elkaar :j

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:57

Meetings zijn erg leuk om eens de gezichten achter de reactie/poster te zien

Ik heb mijn beste vriendinnetje ontmoet via Bokt (Zorro :+: )
We zaten samen ook in een topic en hebben 3 jaar via het topic en op gegeven moment via pm contact gehad.
En op een gegeven moment zat ze zo met haar paardje in de haren dat het niet zo lekker ging en toen heeft ze hem naar mij gebracht voor een heropvoedingscurses en zo hebben we elkaar ook voor het eerst in het echt gezien.

En sinds dien hebben we nog veel contact via pm en spreken we als we beide tijd hebben regelmatig af om eens lekker bij te kletsen :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:00

Wij peeskneusjes gaan as weekend chocotaarten eten en wokken met elkaar. Gezellie! We delen nu al zo lang leed en lief met elkaar dat we nieuwsgierig zijn geworden hoe we er in ut echie uitzien.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:49

Ik vind het feit dat je er 'besloten' bij zet altijd zo maf. Stel nou, het haflingertopic ofzo gaat meeten, dan wil je toch helemaal niet mee als je die mensen niet kent :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:52

Tja, sommige mensen zullen misschien wél mee willen met het idee van "leuk, gezellig bokkers meeten!"

Dus dan maar beter erbij zetten dat dat niet de bedoeling is, toch?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:53

Ja dat is waar :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 00:15

ja het is ook wel een beetje banketstaaf als iemand enthousiast komt melden dat die meegaat, om vervolgens te horen te krijen 'euuh liever niet '

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:48

Geloof me: er zijn serieus mensen die nog nooit in een bepaald topic zijn geweest en die toch graag mee willen. Ik heb het zelf inmiddels al 2 keer mee gemaakt. 1 keer was toen ik een buitenrit van 3 uur bij ons in de buurt wilde organiseren. Enige rijervaring was wel gewenst. Het was verder geen meeting nav een HK-topic, gewoon echt algemeen. Daar reageerde echter een heel jong meisje op, ik heb uiteindelijk haar moeder gesproken en samen besloten dat mee laten gaan niet verstandig was. En een keer een meet van een HK-topic, vrij klein topic met een vaste kern van een man of 10. Toen wilde ook iemand mee. Ik ben niet iemand die zegt dat ik/we dat liever niet hebben, volgens mij bleek ze uiteindelijk niet te kunnen.

Maar sindsdien staat er bij meettopics van ons HK-groepje ook 'besloten' bij. Ik heb helemaal niks tegen nieuwe mensen, leuk zelfs! Maar als we (bv) bij mij gaan BBQ'en heb ik toch liever de mensen die ik enigzins ken dan wildvreemden over de vloer, in dat opzicht vind ik het wel prettiger als mensen mee komen posten in ons topic voor ze mee gaan met meets. :)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 12:35

ok dankjewel nu snap ik dat ook.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:37

En als je een keer op een meeting wilt, zijn er altijd wel algemene meetings te vinden, of je kan er zelf eentje organiseren natuurlijk. :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:40

Menino schreef:
ja het is ook wel een beetje banketstaaf als iemand enthousiast komt melden dat die meegaat, om vervolgens te horen te krijen 'euuh liever niet '

Vind ik eigenlijk niet. Even van een HKtopic uitgaande. Deze mensen ken je (aardig/redelijk/goed) en dan meld ineens iemand zich dat deze persoon ook wel even meekomt. Ik zou dat niet op prijs stellen.

Je gaat toch op een terrasje ook niet bij wildvreemden mensen zitten, omdat dat gezelliger is?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:41

Of een HK-topic uitzoeken om in mee te kletsen :D

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:42

Breghje schreef:
Wij peeskneusjes gaan as weekend chocotaarten eten en wokken met elkaar. Gezellie! We delen nu al zo lang leed en lief met elkaar dat we nieuwsgierig zijn geworden hoe we er in ut echie uitzien.

en gezellig dat het gaat worden morgen :D

Peperkroket

Menino schreef:

Ik ben het er ook niet helemaal mee eens.. als je je meldt in een topic waar je niemand kent kan je toch ook wel een beetje verwachten dat het niet helemaal de bedoeling is dat je meegaat?

Onali

Dan wel 1tje die regelmatig meetingen organiseerd ;)