En dan bedoel ik een topic, net zoals voor de paardenspellen. Of een hk of iets...
Ik snap namelijk de lol er niet zo van, en het is erg irritant zegmaar...
Kan er zoiets komen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Een jaar ofzo geleden was er ook een hype rondom de escape spellen en ik meen dat er toen idd een centraal topic voor escape games gemaakt was
Als Links nu weer overspoeld wordt met die topics lijkt het me dat dit dan wel weer aangemaakt kan worden.
crossmonster schreef:Gewoon links verdelen in spellen en in overige links.
De meesten van de escapers zetten netjes in de titel het woord escape, dus ik zie het probleem niet zo.
Vjestagirl schreef:Volgens mij is er juist toen besloten dat links links zijn, en dat het allemaal wel meeviel. Daarbij ebt het wel weer weg...
Iris82 schreef:Neeej aub geen centraal topic! Dat werkt helemaal niet, omdat je alle tips en hints dan door elkaar heen zet.
Ik vind CM's idee van spellen en links apart een hele goede.
Ben zeker voor. Ik zoek me juist kapot naar de spelletjes tussen de links.
Sylvia schreef:Zal ook eens even wat roepen als mod van LN zijndeIk kreeg vanmiddag ook al een pb, maar nog niet echt verder gekeken omdat ik weg moest...
Ik heb even gezocht met de zoekfunctie en over de afgelopen 1,5 jaar 50 van dergelijke topics gevonden, en vaak ook dubbel (MOTAS komt bijvoorbeeld regelmatig langs). In de Wiki staan de volgende regels voor de aanvraag van een subforum: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_k ... nvragen.3FCitaat:Een aanvraag van een subforum moet aan de volgende criteria voldoen:
Het onderwerp van het forum moet paard-gerelateerd zijn.
Je moet minimaal 30 medestanders hebben als je je verzoek indient.
Je moet een motivatie / charter voor het subforum schrijven (zoals een welkom op... topic) .
Je moet namen van potentiële submoderators aanleveren.
Je moet een lijstje van voorbeeldtopics die op het forum zouden passen geven.
Maak een duidelijke post op Forumzaken die voldoet aan de bovenstaande criteria en geeft daarbij een motivatie waarom jij / jullie denken dat zo'n subforum goed zal lopen en een toevoeging aan Bokt is.
Qua voorbeeldtopics zijn er al veel te weinig. 50 topics in 1,5 jaar zijn 2 pagina's en gemiddeld 3 topics per maand. Daarbij voldoet een dergelijk subforum niet aan de belangrijkste regel: het moet paardgerelateerd zijn. Een subforum ervoor aanvragen is dus zowiezo al niet mogelijk.
Een verzameltopic is imo ook niet nodig. Er is nu idd een hele vloot escapegames. Als je dat in een verzameltopic stopt wordt dat echt een chaos, al die spellen door elkaar.
Die spellen zijn nu weer even heel erg populair, niets aan te doen imo...
Sylvia schreef:Helaas is er nog steeds hetzelfde antwoord: een centraal topic is geen optie, want dat wordt een chaos. Ik moet zeggen dat iedereen heel netjes [escape] in de titel zet en naar mijn idee staan er minder escapegames op dan de vorige keer.
En het is sinds kort weer erg druk met escapegames, dat ben ik helemaal met jullie eensMaar het is de afgelopen tijd daarentegen gewoon rustig geweest, wat ik toen ook al zei: het is even door de zure appel heen bijten. En waar vraag is is aanbod. Gezien het tempo van de topics en de omvang zijn escapegames gewoon geliefd