laatst bezocht: -

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 16:30

Misschien een vreemde oftewel domme vraag, maar vroeg het me toch af.
Bij bokkers in het profiel staat datum geregistreerd en laatst bezocht etc.. laatst viel het me op dat bij een bokker die een ban had gekregen stond:

Terwijl er normaal gesproken komt te staan wanneer je voor het laatst ingelogd bent geweest:

laatst bezocht: 46 min geleden

Of kun je dit uitzetten ofzo dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst bent geweest of heeft het idd met een ban te maken?

Ben benieuwd.

marlies85

Re: laatst bezocht: -

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:31

Je kunt er zelf voor kiezen of dat zichtbaar is of niet geloof ik Lachen

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:32

Klopt, is te vinden in het Gebruikerspaneel Ja

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:33

Als je instelt dat je altijd op offline staat, staat er ook niet wanneer je voor het laatst op bokt bent geweest Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:34

Je kunt er idd voor kiezen om niet zichtbaar te zijn in de lijst met online gebruikers, je krijgt dan zo'n streepje achter 'laatst bezocht'. Je kunt dit trouwens ook aangeven bij het inloggen, je vinkt dan aan: 'geef mij deze sessie niet weer in de lijst met online gebruikers' (zoiets).
Kan dus op twee manieren Lachen

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 22:28

Ah okee, dus eigenlijk als je een offline bezoekje doet kunnen mensen dat toch zien in het profiel omdat laatst bezocht dan een streepje achter staat?

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:35

Nee, als je jezelf offline zet dan staat er gewoon 13 min laatst bezocht (als je hebt bezocht met online en daarna offline gaat maar nog online bent, ofzoiets Clown ).
De mensen die een - hebben, staan bijvoorbeeld al 5 weken 'zogenaamt' offline, maar die is gewoon online maar heeft ingesteld offline.
daardoor lijkt het alsof ze altijd offline staan en houdt bokt dus niet meer bij wanneer hun als laatst online zijn geweest want dat is al lang geleden (als ze weer online komen, dus dat ze offline instellen uitgezet hebben, dan komt er wel weer te staan laatst bezocht: 1 min geleden oid)

Ik denk dat er na 3 weken ofzo een streepje komt te staan, eerder dan staat er gewoon de datum en tijd. (weet niet helemaal zeker na wanneer dat streepje komt i'm sorry if i'm wrong)

Heel ingewikkeld uitgelegt maar ik ben niet zo goed in uitleggen, hoop toch dat je het een beetje snapt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:16

Bijna goed xmarliez. Bokt houdt het wel bij, moderators zien dan nog wel dat iemand online is geweest. Maar gewone users inderdaad niet meer.

Zo kunnen wij op de hoofd-index ook wel degenen zien die als 'verborgen' staan ingesteld en wel online zijn :)