25 posts en nog niet op andere forums kunnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bezelbub

25 posts en nog niet op andere forums kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:32

Vraagje nou heb ik 25 keer gepost en kan ik nog niet op de andere forums komen, hoe kan dat nou, vond het sowiezo al irritant dat dat niet kon maar dat zal wel een god reden hebben maar nu kan ik er nog niet op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:33

Had je de Help al gelezen? http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... _posten.3F

Het is niet zo dat zodra je er 25 geplaatst hebt, je toegang hebt. Het moeten 25 zinvolle zijn op een bepaald set fora, en daarnaast moet je daarnaast nog even aanmelden. De link staat in de link hierboven. Je ziet dan bijvoorbeeld ook hoeveel je er nog moet.

bezelbub

Re: 25 posts en nog niet op andere forums kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:34

o oke ga ik meteen even lezen, dankjewel voor je snelle reactie

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:34

Je moet eerst 25 posts op belangrijke paardentopics geplaatst hebben Knipoog
Had dit porbleempje ook hoor (zo'n 2 weken geleden Clown ) en het is redelijk frustrerend, maar als je nu bijvoorbeeld onderbouwde commentaar gaat posten in HAW dan ben je er zo Knipoog

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:36

ik heb op de link gedrukt en ik moet nog 15 x posten, ja is echt frusterend want er staan wel vragen bij waar ik graag op antwoorden wil maar lukt dan niet (aaaaaah)

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:37

Biebabeloeba schreef:
Je moet eerst 25 posts op belangrijke paardentopics geplaatst hebben Knipoog
Had dit porbleempje ook hoor (zo'n 2 weken geleden Clown ) en het is redelijk frustrerend, maar als je nu bijvoorbeeld onderbouwde commentaar gaat posten in HAW dan ben je er zo Knipoog

Thanks maar wat is HAW dan kan het niet vinden

aatjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:39

Ja dat had ik ook! Ik wilde een enquete invullen voor iemand en dat ging niet... jammer is dat. Ik snap niet goed waarom je eerst belangrijke posts moet plaatsen voor je overal op kan reageren. Een forum is toch voor iedereen?
Wanneer weet je dan of iets belangrijk genoeg is? gaat er iemand al je berichten lezen en ze ordenen ofzo?

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:40

aatjew schreef:
Ja dat had ik ook! Ik wilde een enquete invullen voor iemand en dat ging niet... jammer is dat. Ik snap niet goed waarom je eerst belangrijke posts moet plaatsen voor je overal op kan reageren. Een forum is toch voor iedereen?
Wanneer weet je dan of iets belangrijk genoeg is? gaat er iemand al je berichten lezen en ze ordenen ofzo?

Ha zon gevoel had ik ook, waarom zo moeilijk hier over doen alsof die 25 berichten iets uitmaken dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:44

Het waarom staat al in de link van de Help :) Bokt is een paardenforum, daarom willen wij dat mensen eerst een constructieve en inhoudelijk onderbouwde bijdrage leveren aan het forum zelf, en dan ook een beetje kennis maken met alles van Bokt. Indien iemand onzinnige berichten plaatst, worden die immers verwijderd, opnieuw uit de Kudde gehaald, en mag iemand het nog eens proberen.

Het algemene en EA-gedeelte is een áánvullende dienst, vandaar dat je daar niet gelijk op kan.

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:48

oke Maya dat begrijp ik, maar er zijn geen antwoorden van mij verwijdert, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, krijg je dan vanzelf een berichtje als je aan de eisen vlodoet of moet je dat zelf bijhouden dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:50

Dat moet je zelf bijhouden :)

Of de berichten 'voldoende' zijn hangt er vanaf. Soms valt iemand tijdens dergelijk posten gelijk op en sturen we bij. Soms is dat naderhand, en krijg je dus achteraf een pb met meer uitleg.

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:56

Maya bedankt voor je uitleg Lachen

aatjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:15

Maya schreef:
Dat moet je zelf bijhouden :)

Of de berichten 'voldoende' zijn hangt er vanaf. Soms valt iemand tijdens dergelijk posten gelijk op en sturen we bij. Soms is dat naderhand, en krijg je dus achteraf een pb met meer uitleg.

Ja bedankt voor de uitleg :)
Maar wie houdt dat allemaal bij, lijkt me een hele dag, zeg wat: week-taak om dat te doen! :?
Zijn het vrijwilligers die dat doen, als een soort van hobbie, of heeft bokt.nl echt mensen in dienst?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:24

Nou eeh.. dat doen dus al die mensen achter de groene namen. En jup, da's vrijwillig en onbetaald :+ Dus wel soortvan in dienst :) En beschouw het idd maar als een soort hobby :)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:05

Aan de ene kant snap ik heel goed waarom jullie dit zo willen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lastig. Ik rijd nog maar net en ik vind dus dat ik nog niet echt in de positie ben om advies en zinvolle berichten te plaatsen. ( Alleen soort berichten zoals: Ik heb die cap/jas/rijbroek ook en ik vind hem fijn e.d) En soms wil je dan eens ergens anders op reageren en dan kan dat niet. Wel lees en volg ik veel informatieve topics, juist om zoveel mogelijk informatie op te doen. Maar wanneer ik nou echt zinvolle reacties kan geven in het informatieve topic weet ik niet, dat kan nog wel eens heel lang duren :P
Sowieso heb ik nog geen 25 reacties hoor, maar ik kwam dit tegen en dat zette me aan het denken.
Maar ik snap dat het dus eigenlijk als een soort aanvullende dienst gezien moet worden.

En ik vind het juist leuk om de paardgerelateerde onderwerpen te volgen ;)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:23

@s-casper, als je in 1 van de informatieve topics meeleest en er wordt een uitleg gegeven die jij niet snapt, mag je gerust vragen wat ermee bedoeld wordt. Op die manier heb je er weer een bericht bij en je wordt er nog wijzer van ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:06

Wat Mandy zegt bijvoorbeeld, en daarnaast, om even terug te komen op 'ik heb die jas/cap/broek ook'-reacties. Als je onderbouwt waarom je die zo fijn vindt, dus bijv. goede pasvorm, kleurecht, blijft goed liggen op paard etc. etc. dan heeft de ander er ook meer aan, en is het dus informatief :)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:41

Hoe kan het dan dat iemand met 11 berichten op de teller, 32 daadwerkelijke berichten, maar zelfs 0 op het informatieve tabblad... toch mee kan kletsen in de Huiskamer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:11

Mogelijk is die persoon voor 1 september 2006 aangemeld? Toen is namelijk de regel aangetrokken, en heeft alles van daarvoor een generaal pardon :)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:19

:n