Ik volg bokt al lang, vooral dan het nieuws enzo, maar meer en meer ook andere dingen, de verhalen, de foto's, de typische boktreacties van sommigen, ... 't is een redelijke verslaving (vooral zo in examentijden) en ik dacht dat ik er mij maar eens actief moest ingooien, eens kijken of dat nog leuker is dan gewoon volgen

Ik ben 21, woon in Oost-Vlaanderen, en rijd al zo'n 10 jaar paard denk ik. Ben vooral een dressuuramazone, maar spring ook heel graag, al komt dat er niet echt van de laatste tijd. Jammer! Niet dat ik zo'n held ben, maar mijn ene paard geeft me gewoon zo'n zalig gevoel, dat ik overal over zou durven eigenlijk. Maar goed, mijn andere 'eerste' paard springt ook een beetje, al is dat dan niet de bedoeling... Kwestie van wat actie in de dressuurbrouwerij te brengen. Met hem rij ik Prix St. Georges. Of toch een poging tot...
Voor meer informatie over de paarden enzo, zie mijn profiel zou ik zo zeggen, foto's komen er nog op, maar nu voel ik mij al schuldig genoeg aangezien ik morgen examen heb :p Ohja, verder geef ik ook heel graag les! Kampen of privéles, maakt niet uit, ben er gewoon heel graag mee bezig.
Hoop dat ik een beetje wegwijs raak hier, want ook al volg ik al een tijdje, snap het toch niet allemaal hoor. Die 25-postregel enzo, jeetje, ga moeten zoeken om 25 keer iets nuttigs te zeggen denk ik.
Dat was het zo'n beetje