Heey.
Jullie kennen mij hier vast niet, dus ik stel mezelf maar even voor
Ik ben dus Marit, ik ben 14 jaar en ik woon in friesland. Ik heb een broertje(11 jaar, Sjoerd) en een zusje(3 jaar, Floor). Ik woon bij mijn moeder en stiefvader.
Mijn echte vader woont in Schotland, ik zie&spreek hem ook nooit(5 jaar niet gezien, 1 jaar niet gesproken), maar dat is verder om privacy redenen
.
Ik heb een heeele lieve pony, Adissa. Ze is eigenlijk niet van mij, ik rij erop enzo, maar die mensen doen er verder niet zoveel mee, en ik mag haar ook beschouwen als eigen pony
. Adissa is een 8-jarige haflinger merrie. Ze is nu alles bij elkaar 1 jaar onder het zadel, en zo'n 5 jaar voor de kar(met eigenaren). Ze staat in pension. Ik rij met haar op vereniging PC de stuyvesantruiters. Ik heb d'r ook leren springen & galopperen. We gaan vanaf ong. Februari starten. Ik heb 2x een onderlinge wedstrijd gereden, met succes. 1e wedstrijd was dressuur&Springen, dressuur 183 punten en springen 1 weigering en 1 balkje. De 2e wedstrijd was alleen springen, toen had ik in de barrage 1 balkje op de laatste hindernis. We hebben 18 februari weer een spring-wedstrijd, en 8 februari heb ik een haflinger-wedstrijd-dag in Tjalleberd.
Mijn naam is dus Maradix , Mar van marit en adi van adissa, en die x gewoon
Nou, dat was het wel zo'n beetje
, Vragen ? stuur maar 'n PB.
xx' Maradix