Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:De regel kan best aangepast worden voor de duidelijkheid. Maar dan zou ik persoonlijk eerder de andere kant uitgaan. Dus dat paarden voor een derde aanbieden ook niet meer toegestaan is. Dan zou het helemaal helder worden denk ik dan?
Maya schreef:De regel kan best aangepast worden voor de duidelijkheid. Maar dan zou ik persoonlijk eerder de andere kant uitgaan. Dus dat paarden voor een derde aanbieden ook niet meer toegestaan is. Dan zou het helemaal helder worden denk ik dan?
Citaat:Bij spullen voor een derde aanbieden zie je dat de betrokken persoon ze voor iemand anders verkoopt. Hierbij is dus onduidelijk van wie het spul nou eigenlijk is, en waar het geld heen moet, of waar iemand moet zijn als de transactie verkeerd verloopt.
Elessar schreef:Citaat:Bij spullen voor een derde aanbieden zie je dat de betrokken persoon ze voor iemand anders verkoopt. Hierbij is dus onduidelijk van wie het spul nou eigenlijk is, en waar het geld heen moet, of waar iemand moet zijn als de transactie verkeerd verloopt.
Is dat bij paarden dan niet het geval? Als je een paard voor iemand anders te koop zet of dat het nou een een scooter (ik noem maar wat) van iemand anders is. Als je echt geïnteresseerd bent, dan wissel je toch - via pb - adressen uit zodat de geïnteresseerde contact kan opnemen met degene waarvan de scooter nou daadwerkelijk is en dat je eens langskomt om te kijken.
Ik heb nu net dus een waarschuwing gekregen via pb. Ik had op EA-Overigen dingen aangeboden van een goede vriend van mij. Via pb kan ik zijn email/telefoonnummer doorgeven en hebben de geïnteresseerden toch (in eerste instantie via mij) contact met de echte aanbieder, net wat ik hierboven al aangeef. Ik zou niet weten waarom dat echt problemen zou kunnen opleveren..
Elessar schreef:Dat is waar, maar vind je dan ook niet dat alles afgeschaft moet worden wat niet paard-gerelateerd is? Bokt is immers opgericht als paardenforum en er zijn nu ook fora wat ook niets met paarden te maken heeft.
AaronYve schreef:Elessar schreef:Dat is waar, maar vind je dan ook niet dat alles afgeschaft moet worden wat niet paard-gerelateerd is? Bokt is immers opgericht als paardenforum en er zijn nu ook fora wat ook niets met paarden te maken heeft.
Nee waarom, het is voor bokkers
Vind zo'n ractie altijd wat dom bedacht en dan ook die smiley er nog achteraan
babe schreef:Ik had een topic geopend EA oid met de site van mijn moeder en haar pension dat mensen daar op vakantie kunnen.
Ik heb er zelf ook geklust toen het pension net was gekocht en werd opgeknapt. En ben er ook erg bij betrokken dus via mij kunnen er ook kamers gereserveerd worden etc.
Het topic liep heel goed, er was veel interesse. En toch werd het verwijderd omdat het niet mijn pension was en nouja dat regeltje dus.