Mas schreef:Ik wist ook niet dat meelezen in de HK mogelijk was, vind ik ook wel wat vreemd. Als je er niet kan posten heb je er ook niet heel veel te zoeken of zie ik dat verkeerd?
Voor de paardenfora is dat anders, omdat dat informaties is, maar in de HK zitten vaste groepen gebruikers om te kletsen etc. daar hoeft toch niet iedereen zomaar in mee te lezen?
Helemaal met je eens. Ik vind ook dat mensen die niets op bokt posten niets te zoeken hebben in HK's. Die zitten alleen maar info te achter halen van bepaalde personen en stiekem te doen. 
Mods, kan hier misschien iets aan gedaan worden?
Ik bedoel, een HK is toch een plek om met mensen waar je iets mee deelt, verhalen te delen. Erg leuk, gezellig en handig, ook al woon je kilometers uit elkaar.... Maar ik vind niet dat bewuste negatieve meelezers (zoals ik ze maar even noem voor het gemak
) het recht horen te hebben om op deze manier alles te lezen wat je neerzet. En dan heb ik het niet eens over eventueel negatieve informatie, maar gewoon over dagelijkse dingetjes die je meemaakt en wilt delen met de leuke bokkers uit die HK.