Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb je dat liever niet, dan kun je ervoor kiezen om het ergens anders te delen.
ik heb altijd gedacht dat je alleen in de HK mee kon lezen als je die 25 posts had... maar je kunt gewoon meelezen dus en posten als je die 25 stuks binnen hebt.Mas schreef:Ik wist ook niet dat meelezen in de HK mogelijk was, vind ik ook wel wat vreemd. Als je er niet kan posten heb je er ook niet heel veel te zoeken of zie ik dat verkeerd?
Voor de paardenfora is dat anders, omdat dat informaties is, maar in de HK zitten vaste groepen gebruikers om te kletsen etc. daar hoeft toch niet iedereen zomaar in mee te lezen?

) het recht horen te hebben om op deze manier alles te lezen wat je neerzet. En dan heb ik het niet eens over eventueel negatieve informatie, maar gewoon over dagelijkse dingetjes die je meemaakt en wilt delen met de leuke bokkers uit die HK.

Maya schreef:Mogelijk dat er in de toekomst wel wat aan te doen is, maar op dit moment nog niet denk ik.

, maar ik heb het over een groep(je) die heel bewust zitten rond te speuren in HK's, die bewust posts nalezen van bepaalde bokkers, die bepaalde bokkers 'volgen'. Wat hebben die te zoeken in HK's? Helemaal niets, lijkt mij.
. Als je je net hebt aangemeld en je ziet dat er ook een gezellige Huiskamer is dan weet je wat er nog meer te vinden is op Bokt.