Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Je wilt leren van paarden en een topic als dit is al een waterdicht bewijs hoe weinig verstand jullie van paarden hebben. Dan de kreten in jullie profiel over reddingsacties en een manege aanklagen waar het niet gaat, zoals jullie denken dat het moet gaan. Meiden als jullie zijn de schrik van elke manege en paardeneigenaar.
Ik zou zeggen, ga in een manege werken, begin met strontscheppen, onderaan op de ladder. En dat je in een manegelesje gevorderd rijdt, zegt mij niks maar dan ook echt niks...
suleilitha schreef:Het volgende wil ik even kwijt omdat dit nergens meer over gaat.
katiavl schreef:Misschien was het de toon die de muziek maakt en moet je even zelfreflecteren of je het niet op een andere manier had kunnen zeggen. En zo leer je er weer van.
Ikima schreef:Deze Mod heeft waarschijnlijk een vervelende kerst gehad en het enige dat je kunt doen is een klacht indienen over deze Mod, samen met anderen die daarvoor ook een OW hebben gekregen.
Ikima schreef:Mas, natuurlijk spelen dit soort zaken geen rol, niet alles letterlijk opvatten. Ik heb het betreffende topic gelezen en om daar een ow voor te geven gaat een beetje ver, als ze het netjes willen doen dan moeten ze alle bokkers daar(op een uitzondering na) een ow moeten geven.