wanneer wordt een account als schaduwaccount gezien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

wanneer wordt een account als schaduwaccount gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 17:37

Dit vroeg ik mij dus af als hier al een topic over was kon hem niet vinden in de zoekfunctie

Wordt een account als een schaduw account bestempelt als je een 2de account aanmaakt, want kan me zo voorstellen dat wanneer jij al heel lang niet meer geweest bent en onder tussen je mail adres hebt verandert en je wachtwoord niet meer weet van bokt maar ook niet meer van de mail waarmee je hebt aangemaakt dat je dan al snel bereid ben om een nieuw account aan te maken. En punt 2 hoe komen ze erachter dat je er een hebt aangemaakt ip adressen hoeven niet altijd wat te zeggen.

Anoniem

Re: wanneer wordt een account als schaduwaccount gezien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:45

Een account wordt als SA bestempeld als duidelijk is dat de personen achter die twee of meerdere accounts dezelfde is.

Als je al heel lang (zeg minimaal een jaar) niet meer op Bokt bent geweest, dan worden die oude accounts ook opgeruimd, maar wel melding geplaatst dat het eigenlijk niet de bedoeling is.

Hoe we erachter komen geven we niet precies vrij, maar er zijn vele mogelijkheden Lachen We baseren ook nooit op alleen een IP-adres bijvoorbeeld, maar op meer zaken.

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:47

Maar als je al heel lang niet op bokt ben geweest zou je dan zelf een melding moeten krijgen? Want ik heb heel lang geleden wel nog een ander account gehad, maar wist geen wachtwoord, en wist ook niet meer op welk e-mailadres, maar ik heb nooit een melding gehad op dit account?

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 06:08

hmja schaduwaccounts... daar heb ik wel ervaring mee Schijnheilig
ik dacht dat ze gwn naar IP adres keken.. Tong uitsteken
nja en als ze denken dat je een SA hebt bannen ze die ook..
een account van een vriendin van mij werd namelijk eens gebanned omdat ze dachten dat dat een SA van mij was terwijl dat account van haar al ouder was dan die van mij.. Koe

mrja boeiend...
ze hebben daar vast allerlei vage trucjes voor om erachter te komen of het een SA is of niet Vork