Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Dat weet ik, maar weer extra werk voor een Mod, terwijl het plaatsen van die post dus helemaal niet nodig is. Daarom vroeg ik me af waarom mensen het doen, onwetendheid?
Zammie schreef:eilleen333 schreef:Dat weet ik, maar weer extra werk voor een Mod, terwijl het plaatsen van die post dus helemaal niet nodig is. Daarom vroeg ik me af waarom mensen het doen, onwetendheid?
Ja, is bij mij onwetendheidZie nu pas de knop van abonneren. Zet niet vaak een stipje en wist ook niet dat het mocht, totdat ik het vandaag in een topic tegenkwam dat een modje de stipjes had verwijderd... Zet dus geen stipjes meer in het vervolg
ThePast03 schreef:Maar hetzelfde geldt voor mensen die in een topic moet melden dat ze "even temmen". Doe dat gewoon zonder dat in het topic te vermelden, is niet bepaald interessant voor de rest.
Bellatrix schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens.Ik zet dat wel (bijna) altijd in het topic zodat er niet nog tig keer wordt geTeMd en de mod in kwestie dus niet tig TeMs hoeft te sluiten.
Scheelt weer werk.
Gabrielle_ schreef:Ik kan me indenken dat de mensen de knop abonneer niet bepaalt fijn vinden, aangezien je dan voor elke reactie een mailtje krijgt. (Correct me if I am wrong.)
En als je gewoon een stipje zet komt het topic in eigen berichten, ik kan me indenken dat dat voor veel mensen fijner is.
Natje_Spirit schreef:Ik vind stipjes niet zo erg, abbonneren op een topic vind ik echt hatelijk! Krijg je om de zoveel tijd een stom e-mailtje om te zeggen dat er iemand heeft gereageerdMaar echt stipjes zetten heb ik eigenlijk nog niet gedaan, meestal zoek ik het topic gewoon via de zoekfunctie of als het heel erg interesant is zet ik het bij m'n favorieten. Alleen is dat op den duur niet meer zo handig want ofwel staat er enorm veel bij m'n favorieten of ik vergeet de titel van het topic
Maar waarom is het zo erg als er mensen stipjes zetten
Bubsj schreef:Nou misschien eens iets voor de mods om naar te kijken, dat de abboneerknop betekend dat het topic in je post lijst komt te staan, ipv een mailtje.