Codes in profiel, wat doe ik verkeerd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Codes in profiel, wat doe ik verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:54

Ik ben mijn profiel aan het in/aanvullen, en nu ben ik al een paar dagen aan het kl*ten met die codes om de tekst in het midden van de pagina te krijgen. Hulp zou welkom zijn. Knipoog

Poging om het uit te leggen: Bij het persoonlijke info gedeelte heb ik twee foto's staan met daarboven en -onder tekst. Nu krijg ik de tekst die boven/onder de tweede foto moet staan wel op het midden van de pagina, maar het verschiet dan wel een regel. Ik wil gewoon dat de tekst op dezelfde regel komt te staan, wat boven/onder foto 1 en 2 staat.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Bloos

Ik heb trouwens met [ list] de tekst naar het midden gebracht.

Mars

Re: Codes in profiel, wat doe ik verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:48

Hmm, moeilijk ik denk dat ik wel ongeveer begrijp wat je bedoeld... Heb je een enter staan tussen je foto en de tekst? Wellicht helpt het om alles achter elkaar door te zetten, evt. met nog een paar keer [list] ertussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:58

Sorry voor de belabberde uitleg. Knipoog

Ja, er staat een enter tussen Ja Ik zal even kijken wat er gebeurd als ik alles achter elkaar zet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:01

Het lukt me nog steeds niet...

Ter verduidelijking, ik wil het zo:

tekst tekst
[foto][foto]
tekst tekst

Nu is het zo:

tekst
      tekst
[foto][foto]
tekst
      tekst

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:33

Ik zie nu inderdaad wat je bedoeld...
vreemd, ik zou zo even niet weten hoe je dat op moet lossen.
Er zijn vast wel bokkers die de oplossing weten, misschien kun je je codes in dit topic posten?
Dus hoe het nu in je profiel staat zegmaar? Dan is het wellicht makkelijker om te helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:51

List zet ook dingen op een nieuwe regel, als je zegmaar list met de / gedaan hebt, en daarna een nieuwe list, gaat het naar nieuwe regel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:45

Hmm, ik denk dat ik snap wat je bedoelt Clown, maar dat is volgens mij niet het geval.

Zo staat het in mijn profiel:

Code
[size=9][b]We must be the change we wish to see.[/b][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=268721]Het RattenTopic[/url][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list] [/list][/list][/list][/list][img]http://i114.photobucket.com/albums/n265/Jill-Art/Pictures/picspamsharon11.jpg[/img]  [img]http://i114.photobucket.com/albums/n265/Jill-Art/Pictures/mietjes1bw.jpg[/img]
[i]Within Temptation.[/i][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list]Een [i](lb)[/i], Ander [i](rb)[/i], Ziamees [i](midden)[/i], Inieminie [i](lo)[/i] en Znoesje (a.k.a Pukkie) [i](ro)[/i].[/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/size]

Het zal wel helemaal verkeerd zijn, maar op deze manier kwam het resultaat het dichtst bij wat ik in gedachten heb. Bloos Haha!

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:47

met [list] centreer je het niet, alleen maar een stukje van de kant af Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:48

Ja, dat weet ik, maar centreren kan anders toch niet? Ik heb gelezen dat je alleen met 'list' de tekst wat naar het midden kan halen, maar zoals al wel duidelijk is ben ik niet zo handig met dit soort dingen. Knipoog

Nu heb ik het dus ook voor elkaar gekregen om deze pagina helemaal uit zijn verband te halen. Clown

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:53

En als je het zo doet?

Code
[size=9][b]We must be the change we wish to see.[/b]
[list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list]
[url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=268721]Het RattenTopic[/url]
[/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list]
[img]http://i114.photobucket.com/albums/n265/Jill-Art/Pictures/picspamsharon11.jpg[/img]  [img]http://i114.photobucket.com/albums/n265/Jill-Art/Pictures/mietjes1bw.jpg[/img]
[i]Within Temptation.[/i]
[list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list][list]
Een [i](lb)[/i], Ander [i](rb)[/i], Ziamees [i](midden)[/i], Inieminie [i](lo)[/i] en Znoesje (a.k.a Pukkie) [i](ro)[/i].
[/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/list][/size]

Anders moet je eerst proberen met één [list] en als dat goed gaat steeds één erbij doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 11:00

Dat blijft precies hetzelfde zo te zien...

Toen ik begon heb ik inderdaad 1 keer [list] gedaan en steeds meer toegevoegd. Toen de tekst ten opzichte van de tweede foto goed stond versprong het echter een regel, dus wat ik verkeerd doe is me een raadsel.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 11:08

Als de tekst geen link bevat zou ik het jezelf gewoon makkelijk maken door de tekst even in Photoshop (Paint, etc) er recht onder te zetten Lachen
Printscreentje van hoe het nu is maken en dan is het binnen 1 minuut gepiept Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 11:20

Er zit helaas wel een link in. Knipoog