Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:Dus nee, absoluut niet anoniem. Tenzij je je profiel leeglaat en je nergens je echte naam vermeldt.
Liezel1 schreef:Er zijn mensen die zo weinig te doen hebben dat ze alles van je uit proberen te zoeken, en ik was niet van plan ze dat op een presenteerblaadje cadeau te doen.
SAKKIA schreef:Als je op mijn boktnaam zoek, krijg je heel veel Aziatische sites
Op mijn echte naam kun je alleen vinden dat ik lid ben van een muziekvereniging en een paar pagina's verder heb ik een keer mijn echte naam op Bokt geplaatst, dit was in 2004. Hij zoekt dus ook gewoon echt ver terug.
slimmerik schreef:Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit
Gabrielle_ schreef:slimmerik schreef:Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit
Joun profile.
luxx schreef:ik snap die drang naar anoniem zijn niet erg, ik ben wie ik ben en ik sta voor wat ik zeg.
je gaat toch ook niet in een burka over straat zodat niemand maar kan zien wie je bent?