Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jordy_ schreef:Haha misschien heeeel domMaar waarvoor moet je 25 berichten hebben dan?!
Heeel blond moment! Zit nu al wel een tijd op bokt. Maar ben sowieso meer een stille meelezer!
Ramara schreef:Tja ik wil heel graag zinnige berichten plaatsen en dat doe ik dus ook, maar daardoor zit ik er nu nog steeds niet aan en ik wil zo graag meepraten in topics waar ik nu niet bijkan...![]()
Dat maakt het wel vervelend vind ik...
Kan me ook best voorstellen dat er mensen zijn die daardoor onzinnige berichten erop zetten om maar aan die 25 berichten te komen.
Tja en dat dat dus gebeurt, dat krijg je nou eenmaal als je zulke regels opstelt, denk ik...
romy_b schreef:Ik zit er nog niet zo lang op maar ik vind het echte een domme regel, dan wil je een keer iets zeggen of vragen en dat kan dan niet! Wat is hier het voordeel van?:S
Elessar schreef:Je moet 25 paard-gerelateerde berichten hebben gepost onder het tabblad Informatief voordat je kunt posten in de andere fora.
romy_b schreef:Ik zit er nog niet zo lang op maar ik vind het echte een domme regel, dan wil je een keer iets zeggen of vragen en dat kan dan niet! Wat is hier het voordeel van?:S
IceMam schreef:Elessar schreef:Je moet 25 paard-gerelateerde berichten hebben gepost onder het tabblad Informatief voordat je kunt posten in de andere fora.
Oh, ik heb nog geen 25 berichten gepost en ik kan voorzover ik kan zien gewoon deelnemen aan allerlei discussies en ook vragen posten?
Of snap ik je verkeerd?
IceMam schreef:Elessar schreef:Je moet 25 paard-gerelateerde berichten hebben gepost onder het tabblad Informatief voordat je kunt posten in de andere fora.
Oh, ik heb nog geen 25 berichten gepost en ik kan voorzover ik kan zien gewoon deelnemen aan allerlei discussies en ook vragen posten?
Of snap ik je verkeerd?