Onzinberichtje voor 25 berichten norm.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Onzinberichtje voor 25 berichten norm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 14:49

Ja moest even een titel verzinnen.

Maar ik erger me dus dood aan van die kleine, nutteloze berichtjes van mensen die aan hun 25 berichten willen komen.
Ik heb daar destijds erg m'n best op gedaan, om nuttige adviezen te geven.
Kijk, je kunt het onmogelijk allemaal controleren, maar schaf het dan af.
Als mensen enkel in de hk willen zitten, doen ze dat toch wel.

gr. Ciska

Anoniem

Re: Onzinberichtje voor 25 berichten norm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:52

Klopt inderdaad dat er mensen vaak snel gaan spammen om aan die 25-posts regel te voldoen. Als we dat zien worden ze ook verwijderd en de user erop aangesproken en ze worden uit de Kudde gehaald. Daarna worden ze in de gaten gehouden of hun nieuwe reeks berichten wel voldoende is.

Met andere woorden, mocht je het tegenkomen. TEM gerust, we missen wel eens wat helaas.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:59

Heel irritant idd ik tem ook meestal wel als ik het voorbij zie komen. Heb zelfs weleens iemand gezien die niet eens een oneliner typte maar gewoon 'gdhjdnd' beetje raar vind ik dat.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:01

Idd irritant. Ik had er pas een in een topic die alleen maar "poep" schreef. Hamer

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:25

Het probleem met de 25-berichten is dat sommige mensen niet de kennis hebben om iets zinnigs mede te delen, denk ik....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:27

Dan kunnen ze toch een vraag stellen om die kennis te vergaren? Ben je nuttig bezig en kom je ook op je 25 berichten.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:27

Er zijn er zelfs die er speciale topics voor openen en dan elke keer wachten op een reactie en zelf daarop reageren om binnen 1 topic aan die 25 berichten te komen.

Heb ook iemand gezien die postte met "10e bericht" en in een ander topic "15e bericht".

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:31

Het is me eerlijk gezegd nooit opgevallen, of meschien nooit opgelet, nou mij boeit het eigenlijk niet zo dan kan ik me overal wel druk om maken.

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:33

Het is me ook niet echt opgevallen maar ik moet het volgens mij ook nog halen.
Ik probeer ook wel echt nuttig advies te geven. Mede advies door eigen ervaring. Ik hoop natuurlijk dat het door anderen ook zo gezien wordt.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:35

ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt nuttig

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:36

Haha misschien heeeel dom Clown Maar waarvoor moet je 25 berichten hebben dan?!
Heeel blond moment! Zit nu al wel een tijd op bokt. Maar ben sowieso meer een stille meelezer!

Ramara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:43

Tja ik wil heel graag zinnige berichten plaatsen en dat doe ik dus ook, maar daardoor zit ik er nu nog steeds niet aan en ik wil zo graag meepraten in topics waar ik nu niet bijkan... Verdrietig
Dat maakt het wel vervelend vind ik...
Kan me ook best voorstellen dat er mensen zijn die daardoor onzinnige berichten erop zetten om maar aan die 25 berichten te komen.
Tja en dat dat dus gebeurt, dat krijg je nou eenmaal als je zulke regels opstelt, denk ik...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:43

Jordy_ schreef:
Haha misschien heeeel dom Clown Maar waarvoor moet je 25 berichten hebben dan?!
Heeel blond moment! Zit nu al wel een tijd op bokt. Maar ben sowieso meer een stille meelezer!

Je moet 25 paard-gerelateerde berichten hebben gepost onder het tabblad Informatief voordat je kunt posten in de andere fora. Lachen

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:45

Ik zit er nog niet zo lang op maar ik vind het echte een domme regel, dan wil je een keer iets zeggen of vragen en dat kan dan niet! Wat is hier het voordeel van?:S

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:46

Ramara schreef:
Tja ik wil heel graag zinnige berichten plaatsen en dat doe ik dus ook, maar daardoor zit ik er nu nog steeds niet aan en ik wil zo graag meepraten in topics waar ik nu niet bijkan... Verdrietig
Dat maakt het wel vervelend vind ik...
Kan me ook best voorstellen dat er mensen zijn die daardoor onzinnige berichten erop zetten om maar aan die 25 berichten te komen.
Tja en dat dat dus gebeurt, dat krijg je nou eenmaal als je zulke regels opstelt, denk ik...

Die regel is niet voor niets ingesteld. Bokt is in de eerste plaats een paardenforum en de regel is opgesteld om te voorkomen dat iedereen zich aanmeld voor de leuke kletstopics en de algemene fora. Het blijft een forum voor paardenliefhebbers.
Trouwens, als je een beetje iets met paarden hebt en je ervoor interesseert moet het niet heel moeilijk zijn om aan die 25 berichten te komen lijkt mij...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:47

IceMam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:49

Elessar schreef:
Je moet 25 paard-gerelateerde berichten hebben gepost onder het tabblad Informatief voordat je kunt posten in de andere fora. Lachen

Oh, ik heb nog geen 25 berichten gepost en ik kan voorzover ik kan zien gewoon deelnemen aan allerlei discussies en ook vragen posten?

Of snap ik je verkeerd?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:51

romy_b schreef:
Ik zit er nog niet zo lang op maar ik vind het echte een domme regel, dan wil je een keer iets zeggen of vragen en dat kan dan niet! Wat is hier het voordeel van?:S

Zodat mensen die gewoon even zin hebben om te klieren bokt niet kunnen gaan bestoken met onzinnige en nuttelozen berichten en dan vooral in de huiskamer.

Zelf vind ik de 25 nuttige berichten nog weinig, aangezien je daar nogal snel aan zit wanneer je serieuze vragen en intresse wat betrefd paarden hebt. En het infromatief gedeelte hiervan vind ik daar ook het beste gedeelte voor. Aangezien ik het ook geregeld zie dat mensen dan onzin zinnen gaan typen.

Icemam kun je ook al berichten plaatsen in het huiskamer gedeelte dan?
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 12-12-08 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:51

IceMam schreef:
Elessar schreef:

Oh, ik heb nog geen 25 berichten gepost en ik kan voorzover ik kan zien gewoon deelnemen aan allerlei discussies en ook vragen posten?

Of snap ik je verkeerd?

Dat kan ook gewoon, maar niet in alle fora.
Ik neem aan dat je, bijvoorbeeld geen advertentie in EA kan plaatsen of een reactie in een HK topic.
Dat kan pas als je 25 berichten hebt geplaatst Lachen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:52

romy_b schreef:

Bokt is een paardenforum.
Als je geen 25 nuttige berichten over paarden kan plaatsen, zie ik niet zo goed in wat je op een forum zou moeten die in essentie paardgelateerd is...

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:53

romy_b schreef:

Overigens heb jij er al 39 dus zou je al in alle gedeeltes kunnen posten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:54

Ben ik dan de enige die zich echt niet druk kan maken op wat ze allemaal plaatsen Bloos Zie het probleem niet zo!

IceMam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:55

Ik snap het. Nee, in de huiskamer kan ik inderdaad niet posten. Maar EA kan ik gewoon bij.
Dus paardgerelateerd kan inderdaad wel.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:55

IceMam schreef:
Elessar schreef:

Of snap ik je verkeerd?

Ik denk dat je me verkeerd snapt. Clown Onder het Informatief tabblad (paard-gerelateerd dus) kan je inderdaad gewoon deelnemen aan discussies en dergelijke, maar je kunt dus niet onder het tabblad Algemeen (zonder paarden dus) berichten plaatsen.
Of je genoeg berichten hebt geplaatst onder het tabblad Informatief kun je zien door op deze link te klikken: http://www.bokt.nl/tools/check_groups.php

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:56

Kun je ook in Ea reacties plaatsen want volgens mij moet je daar ook 25 paard gerelateerde berichten hebben.