HAW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gillian

HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 19:20

Sinds de nieuwe HAW erger ik me dood...foto's van zeer teleurstellende kwaliteit, te donker, te ver weg, wazig. Verschrikkelijk om te bekijken laat staan dat je tips kan geven.
Deze topics blijven gewoon staan en commentaar wat niet aan de regels voldoet wordt weggehaald. In de regels staat toch ook dat de foto's van degelijke kwaliteit moeten zijn?!
Kan me helemaal voorstellen dat de meeste mensen geen professioneel spul hebben, maar kom op, wat er tegenwoordig geplaatst wordt is gewoon teleurstellend...plaats dan niks Knipoog

lindake

Re: HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:22

En dan klagen er sommigen dat er nu al zo veel topics worden gesloten Nagelbijten / Gniffelen.

Maar inderdaad... de kwaliteit van de foto's kan soms echt wel beter Lachen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:23

Ik was al op mijn vingers gaan zitten, idd wat een baggerkwaliteit zit ertussen,
sommige regels vind ik onzin, maar nu word er geen enkele regel meer nageleefd lijkt wel?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:31

Het valt mij af en toe ook op dat sommige foto's van slechte tot zeer slechte kwaliteit zijn. Ik snap een TS niet die zulke foto's plaatst, mensen kunnen toch geen fatsoenlijk commentaar geven op zulke foto's?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:34

Er worden soms inderdaad wel eens foto's geplaatst die niet goed genoeg zijn om te plaatsen op HAW. Zodra wij die zien, gaat het topic gewoon op slot. Op onduidelijke foto's kun je natuurlijk geen rijtechnisch commentaar geven en daar is RT-HAW wel voor bedoeld.

Als jullie een dergelijk topic tegen komen kunnen jullie er wellicht een Tem-melding van maken. Ook de moderators zijn soms druk, aan het werk en natuurlijk altijd menselijk. Wij maken dus ook fouten en zien wel eens wat over het hoofd. Zo kan het een enkele keer gebeuren dat een topic heel mooi wordt opgeschoond qua berichten terwijl de openingspost niet goed bekeken is en het hele topic gewoon op slot had gemoeten. Als je zoiets ziet, gewoon Temmen! Wij bekijken de meldingen altijd en zullen er dan zo goed mogelijk werk van maken. Lachen

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 00:07

Natuurlijk zijn jullie ook maar mensen Knipoog
Maar ik snap van de mensen zelf niet dat ze zoiets plaatsen...staan gewoon in de regels Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 08:28

Ik denk dat er heul veel mensen zijn die de regels niet gelezen hebben voordat ze een topic of een berichtje plaatsen Schijnheilig

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:00

Dat idee heb ik ook Annetje, als je ziet hoeveel topics er gesloten worden omdat de openingspost niet aan de eisen voldoet...
Maar niet alleen op HAW, ook elders op bokt zie je dingen gebeuren die niet nodig zijn als mensen even hadden gelezen.