Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
samantha5 schreef:irritant zijn idd mensen die je opsporen en vervolgens tijdens een prive gesprek dingen aan je vragen waarvan je denkt "volgens mij heb ik dat nooit aan je verteld".
samantha5 schreef:irritant zijn idd mensen die je opsporen en vervolgens tijdens een prive gesprek dingen aan je vragen waarvan je denkt "volgens mij heb ik dat nooit aan je verteld".
Mas schreef:samantha5 schreef:irritant zijn idd mensen die je opsporen en vervolgens tijdens een prive gesprek dingen aan je vragen waarvan je denkt "volgens mij heb ik dat nooit aan je verteld".
Dat lijkt me idd heel vreemd...
Maar hoe komen die mensen er dan achter dat jullie op bokt zitten, of hebben ze zelf ook paarden?
slimmerik schreef:samantha5 schreef:irritant zijn idd mensen die je opsporen en vervolgens tijdens een prive gesprek dingen aan je vragen waarvan je denkt "volgens mij heb ik dat nooit aan je verteld".
Maar als je het op bokt verteld hebt dan heb je het idd aan "de wereld" verteld. Zo iemand hoeft helemaal bokt niet gelezen te hebben, maar het weer via via van iemand van bokt gehoord te hebben.
Schrijf nooit op bokt iets wat je stalgenoot, klasgenoot, buurvrouw, familielid of vijand niet mag weten![]()
suus_Mette schreef:Nee, kan niet... Helaas niet... Ik heb namelijk hier al een keertje een mod over gepb't maar het kan niet. Erg vervelend is het inderdaad, je zult gewoon goed op moeten letten op wat je post. Eerst 10x nadenken over de gevolgen en dán pas op versturen klikken.
Mocca schreef:Bokt is een openbaar forum en je moet er dus rekening mee houden dat al je berichten door andere mensen gelezen kunnen worden.