Als ik op de homepagina kom, gaat mijn 'muis' als een gek klikgeluidjes maken voor een paar seconden. Ik dacht eerst dat er een knopje van de muis bleef hangen, maar langzaam maar zeker kom ik erachter dat ie dat alleen op de homepagina doet. Ik vermoed dat het komt door 1 van de reclames daar. Meer mensen die hier last van hebben?
Hm ik heb er zelf geen last van, maar pas was er wel een topic over iemand die ook last had van klikgeluiden. Ik weet alleen niet meer of dat alleen op bokt was.
Ik denk ik zal het filmen... doet ie het opeens niet meer... Maar de reclame van die opa met zijn afstandbediening staat er ook niet meer.. Verdenk toch steeds meer die reclame
Krijg je dat geluid alleen op de hoofdpagina of ook op het forum? En begint het automatisch te spelen of alleen als je met de muis over de banner gaat?
De Logitech reclame heeft zowat de hele ochtend op de HOME gestaan onder de 'nieuwste berichten'. Zeer zeker niet de Chevy reclame want ik heb nu het geluid zelfs harder gezet en heb er ook geen last van! Het is hetzelfde geluid alsof je 30 keer per seconde op de muisknop duwt