heel veel meerdere pagina topics op LZP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

heel veel meerdere pagina topics op LZP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 17:02

ik meende dat het een regel was dat topics vanaf 20 pagina's naar de huiskamer worden gezet.

bij LZP zie ik heel veel topics die nog een stuk langer zijn dan dat gewoon ertussen staan. omdat het behoorlijk snel gaat in die topics worden de andere topics op LZP imo een beetje ondergesneeuwd.

heeft het een reden dat die topics nog op LZP staan? of heeft een mod er overheen gekeken?

MandyR

Re: heel veel meerdere pagina topics op LZP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:18

Ik zie nergens staan dat als er 20 pagina's zijn het topic automatisch verplaatst wordt.
Er staat wel dat als er slowchat aan de gang is, dat het dan verplaatst wordt naar de HK.

Ik denk dat het gewoon LZP blijft zolang er een goede (gezonde) on topic discussie aan de gang is.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:25

Ik denk wel dat het misschien handig is om die regel aan te houden bij LZP. Ja

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:37

Zoals MandyR zegt dacht ik het ook: zolang er ontopic gepraat wordt blijft het in LZP, bij slowchat en offtopic gaat het naar de HK

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:39

Ik irriteer me er niet zo aan, maar je hebt wel gelijk dat sommige topic meer in de HK thuishoren, wat een klets kom je tegen zeg...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:10

Eens. Heb even gekeken op LZP, o.a. "Wanneer heb jij voor het laatst gehuild", "ik en indi op tv", "Met de trein" en "Het nederlandse weertopic" lijken mij allemaal topics die naar de HK kunnen. Vind het ook redelijk storend, doordat er zoveel langlopende topics op LZP staan verdwijnen nieuwe topics sneller naar pagina 2.
Maargoed, ik ben ook geen mod Knipoog

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:18

wat maakt het uit waar iets staat? als je er ooit eens op hebt gereageerd komt ie toch iedere x bovenaan te staan in je eigen berichten, ongeacht in welke catagorie ie staat.....ik erger mij er aan dat dit soort topics iedere x weer boven aan in mijn eigen berichten verschijnt, oa die van het nederlandse weertopic, steeds weer boven aan bij mij....bah hoevaak ik daar al naar gekeken heb....

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:21

criollolover schreef:
wat maakt het uit waar iets staat? als je er ooit eens op hebt gereageerd komt ie toch iedere x bovenaan te staan in je eigen berichten, ongeacht in welke catagorie ie staat.....ik erger mij er aan dat dit soort topics iedere x weer boven aan in mijn eigen berichten verschijnt, oa die van het nederlandse weertopic, steeds weer boven aan bij mij....bah hoevaak ik daar al naar gekeken heb....

De TS bedoelt denk ik niet de topics waar je op reageert en die in je eigen berichten staan, maar de nieuwe topics op LZP die een beetje ondergesneeuwd worden door al die 'grote' topics Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:43

Ik raad overigens iedereen aan om gewoon te temmen op die topics.
Des te eerder staan ze bij HK

En criollo, hierover loopt nog een ander "klaagtopic" Bart (de beheerder) is hard aan het brainstormen over dit probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:18

Met de Trein is een topic van bijna 100 pagina's waar gewoon over treinen gepraat wordt, en dus ontopic is Ja Zodra er daar wat offtopic gezegd wordt, wordt dat aangegeven. Er is ook een afspraak dat we ontopic blijven daar Ja