moderators denken dat ze alles zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

moderators denken dat ze alles zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 21:57

Ik vind dat bokt veel te streng is, tegenwoordig heb je zo een ban, je moet echt uitkijken wat je doet echt verschikkelijk! Kir_Ples die een ban krijgt omdat een vriendin iets op haar account post in een HK En als je dan een mail stuurt naar de mods luisteren ze er geen eens naar, en word er als nog niks aan gedaan. Wat is dat toch met de mods?

Ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt... Misschien ben ik wel blij dat er veel mods stoppen, ik hoop echt dat de nieuwe mods beter zijn

Ja
dat zit me al een poos dwars. Bloos

Urbanus

Re: moderators denken dat ze alles zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:58

Ik denk dan...Meld je zelf aan als mod en laat de mensheid zien hoe een perfecte mod het doet

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 21:59

ik ben nog geen 18 helaas. anders had ik dat zeker gedaan! Ja

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:00

Mmm t'is wel zo dat ze streng zijn, maar t'is ook moeilijk want regels zijn regels.
En als ze het dan bij één iemand door de vingers zien omdat het niet zo erg is (bv wat jij noemt iemand post in HK-topic op anders account) en ze doen dat bij een ander niet zou dat ook weer niet goed zijn.

Het is niet leuk dat het zo streng is soms, maarja regels zijn regels en ik ben blij dat er mensen mod willen zijn Vork

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 22:00

trouwens zo zijn er wel meer dingen waar in ik vind dat de mods te streng zijn
het is natuurlijk wel zo regels zijn regels, maar het moet ook gezellig blijven ! Ja

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:00

Mods denken niet dat ze alles zijn, ze voeren de regels uit zoals deze op bokt gelden. Dat kan jij vervelend vinden en onterecht, maar mods nemen beslissingen als OWs uitdelen en het bannen van mensen nooit alleen maar met een heel team.

Bovendien... als je het niet eens bent met de beslissing van een mod kun je altijd de bezwaarcommissie nog aanschrijven.

DiamondDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:01

Snap wel dat het je dwars zit ,, maar persoonlijk heb ik nog geen last van mods gehad. Ze zullen er zeker niet voor niets zijn toch.??

Jisa

Een mod doet dat alleen maar omdat bokt anders een grote bende zou worden aangezien er zoveel mensen zijn moeten ze gewoon streng zijn. Anders zou je ook mod kunnen worden misschien dat je dan snapt waarom ze zo 'streng' moeten zijn!

Onali

Vind het niet slim om het dan zo openbaar te maken en dat je vriendin een ban krijgt, tja het is bekend dat je niet onder iemand anders account berichten mag plaatsen. Als je met een mod mot hebt kun je naar de bezwaarcommissie gaan of anders naar een beheerder. En dat je blij bent dat er mods stoppen vind ik nogal hoog van de toren geblzaen. Ik kan even niet zo goed op mn woorden komen, maar ik vind dit niet terecht.
Laatst bijgewerkt door Onali op 07-12-08 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:02

Ze mogen best streng zijn, maar ze zijn vaak te streng.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:03

Regels zijn regels. En ik heb nergens last van moderators die denken dat ze alles zijn... En ik ben toch een actieve poster...

Goh...we zouden bijna vergeten dat mods ook mensen zijn he...

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:03

Ik vind dat het steeds strenger word... Scheve mond
Je mag gewoon bijna niks meer. Oke regels moeten er zijn, maar ik vind dat er ook veel regels zijn die niet eens nodig zijn.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:04

Met welke regels hebben jullie dan moeite? Ik heb nergens last van.

Mette

Hier ben ik het niet mee eens. Het is tegen de regels. En regels zijn nu eenmaal regels. Hoe zou bokt eruit zien als iedereen zomaar even op het account van een vriendin iets post? Dan zou het toch 1 grote zooi worden? En inderdaad: Oppassen en uitkijken hoort bij het leven. Maar over dat ze geen mail terug sturen: Daar heb ik helemaal geen last van, misschien verkeerd moment oid?

Moderators zijn ook maar mensen hoor. Ze kunnen niet alles perfect doen, en ik weet zeker dat zij ook hun best doen om bokt zo leuk mogelijk te houden. Maar dat gaat niet zonder regels!

Pistasche

Lon_ivo schreef:

Maar dat zijn gewoon regels, om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden denk ik.

Ik heb ook eens een pb gehad dat m'n bericht verwijderd was omdat het niet 'zinnig' was. Ik vond het niet leuk, maarja zo'n probleem maak ik er niet van.

Wat ik al zei; Ik ben blij dat er mensen zijn die mod zijn want er gaat denk ik veel tijd in zitten.

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:05

ben het met lon eens Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:05

Lynn_x schreef:
Misschien ben ik wel blij dat er veel mods stoppen, ik hoop echt dat de nieuwe mods beter zijn

Deze uitspraak raakt helaas kant noch wal... Er is nu eenmaal één vast beleid op bokt en dat wordt uitgevoerd door de moderators. En of dat nu door Pietje of door Marie wordt gedaan, het beleid blijft toch hetzelfde.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:06

Beste stuurlui staan aan wal he..

Mensen zo afkraken daar houd ik écht niet van.

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:06

Pistasche schreef:
Lon_ivo schreef:

Maar dat zijn gewoon regels, om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden denk ik.

Ik heb ook eens een pb gehad dat m'n bericht verwijderd was omdat het niet 'zinnig' was. Ik vond het niet leuk, maarja zo'n probleem maak ik er niet van.

Wat ik al zei; Ik ben blij dat er mensen zijn die mod zijn want er gaat denk ik veel tijd in zitten.

Ja maar niet zinnige berichten is wel iets anders dan een ban van 3 maanden..

En ik snap ook wel dat ze er veel werk insteken, zou het zelf echt niet willen doen.. Maar een OW lijkt me dan beter..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:07

Ik vind dit ook maar wat gezeur, hoor. Clown
Ik heb die ervaringen helemaal niet, kan het over het algemeen prima vinden met de mods, ook al is er wel eens 'gedoe'. Ben het 1x echt compleet oneens geweest met een mod en toen heb ik direct een goede bemiddelaar ingeschakeld, die ervoor gezorgd heeft (samen met het team) dat mijn OW verdween, omdat het onterecht was. De argumenten voor mijn OW waren niet netjes onderbouwd, tja.... Dan kom ik wel even voor mezelf op.

Verder weet ik dat ik ook niet altijd even vriendelijk ben, daar ben ik heel eerlijk in. Je kunt het nou eenmaal niet met de hele wereld eens zijn, anderen niet met mij en soms gaat dat even hard tegen hard, ondanks de regeltjes. Wees dan ook zo volwassen dat je de consequenties onder ogen ziet. Dat is mijn mening. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 07-12-08 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

garny95

wilde ik nu net zeggen, de beste stuurlui aan wal... inderdaad..

Mette

Lon_ivo schreef:

Wat moeten ze dan doen? Bij bijv. Jantje (die heel veel post) het wel door de vingers zien maar vervolgens Pietje (die niet vaak post) wel een ban geven, terwijl ze precies hetzelfde hebben gedaan? Dan weet ik al waar nieuwe topics over gaan komen!

Elmira

Ik ben nog nooit echt met een mod in aanraking geweest, alleen maar positief. Bijvoorbeeld bij een EA/TK behandeling, ze nemen alles serieus en gaan overal snel achteraan.

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:08

suus_Mette schreef:
Lon_ivo schreef:

Wat moeten ze dan doen? Bij bijv. Jantje (die heel veel post) het wel door de vingers zien maar vervolgens Pietje (die niet vaak post) wel een ban geven, terwijl ze precies hetzelfde hebben gedaan? Dan weet ik al waar nieuwe topics over gaan komen!

Ik zeg toch niet dat ze mensen voor moeten trekken? Verward

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:09

Volgens mij gaat het alleen om de ban van Kir_Ples, die in mijn ogen geheel terecht is. Zeker omdat het toch algemeen bekend is dat er geen ander op jouw account mag. En en wat voor anderen geldt, geldt ook voor Kir_Ples.

En als je het hier niet naar je zin hebt, omdat je het hier te streng vindt, begin je eigen forum, of ga naar fokt.nl of steigert.nl